Se pare că metoda aleasă de Volkswagen pentru a remedia problemele motoarelor TDI implicate în scandalul Dieselgate nu dă deloc rezultatele scontate. Astfel, Organizația Europeană a Consumatorului (BEUC), prin intermediul grupului italian Altroconsumo, a descoperit faptul că un Audi Q5 2.0 TDI "reparat" prin eliminarea software-ului ce păcălea testele de emisii emite acum cu 25% mai multe particule de NOx, corespunzătoare normelor EURO 4.
VW TDI EA 189
-
19/11/2020
-
20/01/2018
-
12/01/2018
-
02/01/2018
-
09/12/2017
Etichete
Video
Mercedes
BMW
Volkswagen
Motorsport
automobile electrice
Audi
Renault
SKODA
Volvo
Toyota
Porsche
Ford
Dacia
Formula 1
scandalul Dieselgate
Nissan
masini electrice
Mazda
Opel
MINI
Peugeot
automobile hibrid
Geneva 2016
TestDrive
Citroen
Hyundai
Honda
auto premium cifre vanzari
Kia
Geneva 2013
Geneva 2017
Geneva 2015
Tesla
Mercedes-AMG
Frankfurt 2017
Paris 2016
rezultate Formula 1
Lewis Hamilton
Seat
Frankfurt 2015
automobile BMW
piata auto premium
WRC
Lexus
noul Volvo XC90
Land Rover
automobile noi
Jaguar
Euro NCAP
Suzuki
vanzari segmentul premium 2017
automobile autonome
Lamborghini
McLaren
Simone Tempestini
emisii NOx
Daimler
Fiat
Napoca Rally Academy