Fotocredit:
Skoda
Vânzările Skoda pe primul trimestru al anului 2013 au scăzut cu 9.2 procente, din cauza declinului pieţei auto din Europa în principal, dar şi din pricina faptului că mulţi dintre potenţialii clienţi ai mărcii din Republica Cehă au aşteptat lansare noii Octavia.
Astfel, în primele trei luni ale anului s-au vândut 220.400 de unităţi, faţă de 242.700 în perioada similară a lui 2012. Şi în luna martie cifra vânzărilor a fost mai mică decât anul trecut, de la 95.200 la 83.800.
Pe toate pieţele importante s-au înregistrat scăderi mai mari sau mai mici, singurele excepţii fiind făcute de Marea Britanie sau Danemarca (o piaţă nesemnificativă însă).
Iată şi situaţia modelelor vândute atât în martie, cât şi în primele trei luni ale anului 2013:
Martie 2013
SKODA Octavia (30,500; -25.2 %)
SKODA Fabia (21,300; -23.8 %)
SKODA Superb (9,000; -15.1 %)
SKODA Yeti (7,600; -14.7 %)
SKODA Roomster (3,300; -15.5 %)
SKODA Rapid (6,800; model nou)
SKODA Citigo (vândută doar în Europa: 5,300; model nou)
Ianuarie-Martie 2013
SKODA Octavia (87,500; -20.0 %)
SKODA Fabia (52,700; -22.3 %)
SKODA Superb (26,300; -4.5 %)
SKODA Yeti (18,800; -12.0 %)
SKODA Roomster (7,600; -18.7 %)
SKODA Rapid (15,000; model nou)
SKODA Citigo (vândută doar în Europa: 12,500; model nou)
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: