Fotocredit:
Tesla
Tesla este primul producător de automobile ce înlocuiește o rechemare în service cu un update "over-the-air", constructorul american urmând a rezolva în acest mod o defecțiune descoperită la airbagul pasagerului față de la toate SUV-urile Model X cu volan pe dreapta.
Numărul mașinilor ce vor primi respectivul update de soft se ridică la circa 4.000, proprietarii acestora fiind înștiințați asupra problemei în data de 7 iunie.
Totuși, chiar dacă update-ul se va putea face chiar și într-o parcare sau în garaj, Tesla și-a avertizat clienții să nu opereze modificarea de soft atunci când pe locul din stânga față se află un pasager.
"Mașinile Tesla primesc în mod regulat update-uri de software over-the-air, modificările aducând de fiecare dată un plus de funcționalități. Acest lucru ne permite însă să putem repara de la distanță și anumite probleme care nu necesită intervenții mecanice în service", a declarat un purtător de cuvânt Tesla pentru publicația britanică Auto Express.
Sursa: Auto Express
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: