Fotocredit:
SKODA
Cu toate că SKODA a anunţat creşterea vânzărilor în luna februarie a acestui an, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut, o analiză mai detaliată ne arată că modelele "vedetă", cum ar fi Octavia sau Fabia, sunt în uşoară scădere a vânzărilor.
Astfel, creşterea declarată de constructorul ceh înseamnă un procent de 4.6 %, comparativ cu februarie 2013 (70.200 unităţi faţă de 67.100). Această creştere este susţinută în special de cererea de pe piaţa Europei de Vest, acolo unde s-au comandat cu 13.2 % mai multe automobile SKODA.
Salvarea vine de la noua SKODA Rapid, lansată anul trecut şi care, cum era de aşteptat, marchează o creştere spectaculoasă, de peste 200% faţă de februarie 2013, tradusă în unităţi la peste 12.800 de exemplare. Vânzări în creştere a înregistrat şi noua Yeti facelift, cu 6.700 de exemplare comercializate (+17.5 % mai mult faţă de februarie 2013).
SKODA a vândut în februarie 26.400 de unităţi Octavia (-2.0 %), 12.200 de exemplare Fabia (-21.2 %) şi doar 6.700 de Superb (+ 23.3 %). Modelele Roomster şi Citigo înregistrează vânzări modeste (2.400, respectiv 3.000 de exemplare), ambele pe minus faţă de aceeaşi lună din 2013.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: