Știri

SKODA Kodiaq Scout va avea premiera mondială în luna martie, la Geneva

Fotocredit: 

SKODA
SKODA Kodiaq Scout
SKODA va prezenta la Salonul Auto de la Geneva noul Kodiaq Scout, versiune prin care constructorul ceh vrea să evidențieze și mai pregnant capabilitățile de trecere în teren accidentat ale noului SUV gândit la Mlada Boleslav.
 
Urmând a fi oferit în patru versiuni de motorizare și numai în varianta cu tracțiune 4x4, noul Kodiaq Scout se diferențiază estetic de restul gamei prin elementele argintii adăugate în partea inferioară a barelor față/spate, prin jantele din aliaj pe 19 inch cu und esign special, dar și prin geamurile fumurii ale hayon-ului și ale portierelor spate. Capacele oglinzilor laterale, șinele de pe acoperiș și conturul grielei radiatorului vin vopsite în argintiu, iar aripile laterale față găzduiesc logo-ul "Scout".
 
La interior SKODA oferă în standard un volan multifuncțional îmbrăcat în piele, scaune și fețe de uși îmbrăcate în Alcantara, pedalier din aluminiu, praguri cu logo-ul Kodiaq, un sistem de infotainment MIB, dar și lumini ambientale cu LED.
 
Dotările standard au la bază nivelul de echipare Ambition, lista acestora cuprinzând, printre altele, sistemul Off-Road Assist, pachetul de drumuri grele cu protecții pentru părțile inferioare ale caroseriei și motorului sau sistemul Park Assist. Șoferul are la dispoziție tehnologia Driving Mode Select, ce oferă cinci moduri de rulare - Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual și Snow, acestea modificând caracteristicile motorului, transmisiei automate, ale direcției, dar și pentru funcționarea aerului condiționat. Adițional, modul Snow ajustează în timp real setările ABS-ului, ASR-ului sau pentru ACC, dacă acesta este bifat din lista de opționale.
 
Noua SKODA Kodiaq Scout va putea fi configurată într-una dintre cele patru versiuni de motorizare - 1.4 TSI 150 CP, 2.0 TSI 180 CP, 2.0 TDI 150 CP sau 2.0 TDI 190 CP, toate cuplate la o cutie de viteze automată DSG, cu șase sau șapte trepte.
 
Cu o gardă la sol de 194 de mm, Kodiaq Scout poate aborda secțiuni nu foarte ușoare de teren accidentat, la acest lucru contribuind și unghiurile de atac și degajare de 22, respectiv, 23.1 grade.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: