Fotocredit:
Jaguar
Jaguar a dezvăluit astăzi noul E-PACE - cel de-al doilea SUV din portfoliul britanicilor urmând a lupta în segmentul în care Audi, Mercedes-Benz și BMW au succes de foarte multă vreme cu Q3, GLA și respectiv X1.
Cu un design inspirat din cel al supersportivei F-TYPE, noul Jaguar E-PACE se alătură așadar în familia de SUV-uri a britanicilor "fratelui mai mare" F-PACE, strategia Jaguar punctând așadar din ce în ce mai apăsat spre extrem de dinamica piață de crossoverelor.
Din punct de vedere tehnic, noul E-PACE este dezvoltat pe aceeași platformă tehnică utilizată și de Range Rover Evoque, oferind însă un ampatament puțin mai mare și în consecință mai mult spațiu dedicat pasagerilor spate, dar și un portbagaj ce ajunge la un volum de 577 de litri.
Interiorul se apropie la rândul său din punct de vedere estetic de F-TYPE, planșa de bord fiind dominată de ecranul de 10 inch pe care sistemul de infotainment își afișează interfața. Suplimentar noul E-PACE poate fi comandat și cun un ecran digital ce înlocuiește complet ceasurile de bord clasice, șoferul având la dispoziție și un Head-Up Display ce proiectează informații esențiale pe pabriz.
Gama de motorizări va cuprinde cele mai noi unități din familia Ingenium, toate de 2.0 litri, indiferent dacă sunt pe benzină sau diesel. Astfel, motorizările pe benzină vor putea fi configurate în variantele de 250 și de 300 de CP, în timp ce dieselul 2.0 va fi oferit în versiunile de 150, 180 sau 240 de CP. În standard propulsoarele sunt cuplate la o cutie de viteze manuală cu șase trepte, opțional putându-se alege una automată cu nouă rapoarte.
Jaguar E-PACE va putea fi configurat și alături de un sistemd e tracțiune integrală, excepție făcând versiunea 2.0 diesel de 150 de CP.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: