Fotocredit:
Lexus
Lexus a dezvăluit la Geneva noul UX - model plasat la baza portofoliului de SUV-uri propus de japonezi, sub actualele NX și RX.
Iată, pe scurt, principalele detalii ce croiesc imaginea generală a noului Lexus UX:
- designul modelului de serie se inspiră din cel afișat de conceptul cu același nume, noul UX impresionând la rândul său prin agresivitatea liniilor ce generează elementele caroseriei
- iese în evidență în mod deosebit partea din spate, acolo unde blocurile optice sunt unite printr-o bandă luminoasă animată de nu mai puțin de 120 de LED-uri
- Lexus pune la dispoziție pentru UX patru noi modele de jante din aliaj pe 17 sau 18 inch, printre care se numărăr și o versiune special gândită pentru un plus de eficiență aerodinamică
- noul Lexus UX măsoară 4.495 mm lungime, 1.520 de mm înălțime, 1.840 de mm lățime și oferă un ampatament ce ajunge la 2.640 de mm lungime. Pasagerii din spate au la dispoziție 870 de mm între bancheta spate și scaunele față
- interiorul nu iese din tiparele consacrate de NX și RX, noul Lexus UX afișând cam aceleași soluții de design și ergonomie. Niponii promit o gamă impresionantă de materiale de cea mai bună calitate - mare parte dintre ele fiind gândite și fabricate după metode tradiționale din Țara Soarelui Răsare
- construit pe noua platformă tehnică GA-C, noul Lexus UX va fi oferit în două versiuni de motorizare - UX 200 (VVT-iE benzină 2.0, patru cilindri, 168 CP) și UX 250h (ansamblu hibrid ce produce 178 de CP grație utilizării unui propulsor pe benzină de 2.0 litri). Motorizarea UX 200 va fi cuplată la o cutie de viteze automată cu totul nouă, botezată Direct Shift-CVT
- tradițional pentru Lexus, și noul UX va fi oferit în versiunea F SPORT
- noul UX va fi oferit atât în versiune 4x2, cât și în variantă 4x4
- paleta de sisteme de siguranță activă și de asistență a șoferului va fi mai bogată ca niciodată în cazul lui UX, Lexus upgradând serios oferta Safety System +
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: