Fotocredit:
BMW
Grupul BMW a anunţat o creştere a vânzărilor pe luna noiembrie cu 7.6%, comparat cu aceeaşi lună din 2013. Cea mai mare creştere au înregistrat-o vânzările MINI, datorită lansării noii generaţii. Pe întreaga perioadă ianuarie - noiembrie 2014 creşterea de vânzări a fost de 7.1%, comercializându-se 1.902.699 de automobile BMW, MINI şi Rolls Royce.
Vânzările BMW Group în noiembrie au totalizat 188.342 de autovehicule. Dintre acestea 158.953 au purtat sigla BMW, 29.018 au fost MINI şi 371 Rolls Royce.
Pentru toată perioada scursă din 2014 campioana vânzărilor este în continuare BMW Seria 3 (432.064 unităţi), urmată de BMW Seria 5 (340.423) şi de BMW X5 (131.425 de exemplare). BMW Seria 4 s-a vândut anul acesta în 104.910 exemplare, în timp ce noul BMW X4, lansat în iulie 2014, a fost achiziţionat de 16.204 de clienţi. Noul BMW Seria 2 Active Tourer a înregistrat 6.918 comenzi, în două luni de la apariţia în showroom-uri.
În segmentul maşinilor electrice BMW a vândut 13.848 de modele i3 şi 1.129 de modele i8.
Vânzările de motociclete au crescut în 2014 cu 7 procente, BMW Motorrad comercializând până acum 116.463 de unităţi.
Vânzările BMW Group în perioada ianuarie - noiembrie 2014:
|
Noiembrie 2014 |
Faţă de anul 2013 |
Ian - Nov 2014 |
Faţă de anul 2013 |
BMW Group |
188,342 |
+7.6% |
1,902,699 |
+7.1% |
BMW |
158,953 |
+6.2% |
1,633,722 |
+9.0% |
MINI |
29,018 |
+16.7% |
265,404 |
-3.3% |
BMW Motorrad |
7,411 |
+0.9% |
116,463 |
+7.0% |
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: