Fotocredit:
BMW România
Așteptata lansare pe piață a noului BMW X2 vine susținută nu numai de campaniile tradiționale pe toate canalele de media, ci și de unul dintre cele mai spectaculoase experimente de realitate augmentată pregătit de compania din Munchen.
Botezată BMW X2 Holo Experience și dezvoltată împreună cu Microsoft pe baza binecunoscuților ochelari HoloLens, tehnologia hi-tech îți permite să explorezi virtual noul BMW X2 într-un mod care până acum 10-15 ani ar fi părut posibil doar în filmele SF.
Așa cum ne-a obișnuit în ultima vreme, BMW România încearcă să fie printre primele divizii europene atunci când vine vorba de prezentarea și implementarea noilor tehnologii BMW, proiectul Holo Experience fiind pus în practică la București fix în același timp cu demonstrațiile făcute în celebra clădire ce adăpostește sediul central al BMW din Munchen. S-au mai putut bucura până acum de BMW X2 Holo Experience oaspeții câtorva showroom-uri din Germania, Elveția, Olanda și Italia. România este singura țară din regiune unde poate fi experimentată noua tehnologie.
Iată-mă așadar marți, 16 ianuarie, prezent la birourile BMW România pentru întâlnirea stabilită să mă transpună într-unul dintre personajele ce animau viața la bordul navei USS Enterprise... Nu am fost întâmpinat însă de Jean-Luc Picard, ci de mereu amabilul Alexandru Șeremet - omul ce face și deface tot ceea ce înseamnă PR la BMW România. Alături de el - Robert Pufan, reprezentantul Microsoft România.
Robert m-a introdus repede în temă pe subiectul HoloLens - ochelari ce adăpostesc la interior un computer ce rulează Windows 10 și care sunt capabili să-ți ofere incredibile experiențe de realitate augmentată 3D. Utilizați până acum doar în medii de productivitate industrială și indisponibili la nivel de utilizare personală, ochelarii HoloLens de la Microsoft își arată pentru prima dată capabilitățile publicului larg grație proiectului BMW X2 Holo Experience.
Cu ochelarii montați și programul Holo Experience pornit te trezești în fața unei holograme BMW X2 răsărite din podea, gata să fie explorată. Te poți mișca în jurul mașinii virtuale, poți intra la interior sau poți configura culorile exteriorului și modelul jantelor. Experiența în sine este una ce greu poate fi descrisă în cuvinte. Aș putea spune pe scurt că trezește rapid copilul din tine și-ți ascute simțurile într-o manieră aparte.
Dacă doriți să testați BMW X2 Holo Experience vă puteți adresa dealerilor selectați BMW în perioada 20 ianuarie - 4 februarie. pe lista acestora se numără reprezentanțele din București ale Automobile Bavaria și Auto Cobălcescu, dar și XCARS Târgu Mureș.
BMW X2 Holo Experience nu se dorește a fi însă, cel puțin pentru moment, o soluție completă de configurare a noului model. Pentru acest lucru aveți la dispoziție la dealerii BMW soluția Virtual Product Presentation - aplicație mult mai comleză ca cea de pe site-ul BMW și care permite vizualizarea absolut tuturor posibilităților de configurare a mașinii alese (paleta de modele cuprinde tot portofoliul actual al BMW).
Poți astfel vizualiza mașina la 360 de grade în lumina zilei sau pe timp de noapte, poți selecta orice dotare disponibilă (situație în care modelul ales își schimbă aspectul), poți deschide ușile, porgabajul și trapa sau poți chiar încerca modalitățile de rabatare a banchetei.
O altă soluție de explorare a noului BMW X2 este aplicația Augmented Trial dedicată Snapchat, utilizatorii soluției având posibilitatea de a se fotografia sau filma lângă noul model. Toto ce trebuie să faceți este să scanați codul QR dedicat din Snapchat.
Noul BMW X2 va fi lansat în showroom-urile din România la 1 martie, constructorul din Munchen dorind prin intermediul său să-și apropie clienții tineri și extrovertiți, capabili să "consume" fără rețineri cele mai noi tehnologii digitale.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: