Fotocredit:
BMW
BMW a anunţat astăzi cifrele de vânzări din 2014, monitorizate până la 31 iulie. Grupul bavarez a comercializat cu 7% mai multe vehicule faţă de primele şapte luni ale anului 2013.
Creşterea doar pe segmentul de automobile BMW a fost şi mai mare - 10%, cifra exactă fiind de 1.025.747 automobile vândute. În schimb, dacă vorbim de MINI, lucrurile stau exact pe dos, cu o scădere a vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă din 2013 cu 9.4%. Motocicletele BMW se vând foarte bine, creşterea fiind de 8.5%.
În luna iulie creşterea pentru tot grupul BMW a însemnat 7.6 procentem faţă de iulie 2013. Notăm aici şi creşterea MINI din iulie (+3.2%) - lucru datorat lansarii noii generaţii, cu toate versiunile de caroserie.
Dacă analizăm vânzările defalcate pe modele, "campionul" este BMW Seria 3, cu 271.720 de unităţi vândute în 2014 (+6.2%), urmat de BMW Seria 5 cu 223.587 de exemplare comercializate (+7.4%). O creştere spectaculoasă, de 31.3%,a înregistrat şi noul X5, model din care s-au vândut 79.537 de unităţi. Noua Serie 4 s-a vândut în 57.524 de unităţi.
La un an după lansarea pe piaţă a modelului BMW i3, au fost vândute 6.620 de exemplare.
Iată şi datele de vânzări BMW din 2014:
|
Iulie 2014 |
Comparaţia cu iulie 2013 |
Ian-Iul 2014 |
Comparaţia cu anul Ian-Iul 2013 |
BMW Group |
163,959 |
+7.6% |
1,184,170 |
+7.0% |
BMW |
139,399 |
+8.4% |
1,025,747 |
+10.0% |
MINI |
24,259 |
+3.2% |
156,154 |
-9.4% |
BMW Motorrad |
11,661 |
+3.7% |
82,639 |
+8.5% |
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: