Fotocredit:
Auto-TestDrive
Automobile Bavaria Group și-a făcut astăzi publice rezultatele financiare din anul 2016, în cadrul unui eveniment găzduit de Teatrul Național București. Alegerea așezământului cultural din centrul Bucureștiului nu este întâmplătoare, instituției conduse de Ion Caramitru fiindu-i livrat cu această ocazie un autocar MAN ce va fi folosit în turneele artiștilor TNB.
Astfel, anul trecut, compania condusă de Michael Schmidt a înregistrat o cifră de afaceri de 130 de milioane de euro, cu 39% mai mare față de valoarea raportată în 2015. MHS Holding, compania ce administrează Automobile Bavaria, MHS Truck & Bus Group şi Schmidt Gruppe Deutschland, a înregistrat la rândul său o cifră de afaceri de 374 de milioane de euro, cu 64 de milioane mai mare față de anul precedent.
Cea mai mare rețea de dealeri BMW din Europa Centrală și de Sud-Est se poate lăuda cu o creștere cu 33 de procente a vânzărilor de automobile BMW, în timp ce clienții din regiune au comandat cu 33% mai multe mașini MINI față de anul precendent. Nici comercializarea automobilelor second-hand nu a bătut pasul pe loc, ABG marcând o creștere de 39% la acest capitol.
Service-urile administrate de Automobile Bavaria în România au înregistrat 54.200 de intrări legate de întreținere și reparații, dar și o creștere de 13 procente a volumului de vânzări ce vizează piesele de schimb și orele de manoperă.
În 2016, Automobile Bavaria Group a vândut în România 1.769 de mașini noi BMW, 202 unități MINI, 120 de motociclete BMW, dar și 784 de mașini rulate. Grosul vânzărilor mașini noi BMW a fost asigurat de SUV-urile din familia X, BMW X5 fiind "premiantul" de serviciu, cu 328 de unități livrate clienților. Urmează, în ordine, BMW X1 (227 unități), BMW X3 (215 unități) și BMW X6 (162 de unități), în topul celor mai bine vândute modele intercalându-se, pe locu doi, BMW Seria 3, cu 254 de exemplare.
MINI hatchback a fost cel mai de succes model vândut în România prin intermediul ABG, fiind livrate clienților 147 astfel de unități. MINI Countryman a convins 40 de cumpărători.
Gama BMW i și-a mărit în 2016 semnificativ portofoliul de clienți, fiind cumpărate de la Automobile Bavaria nu mai puțin de 34 de exemplare BMW i3 și 3 unități i8.
Dacă ne uităm la mașinile rulate, cel mai cerut model a fost BMW Seria 5, urmat de X5, Seria 3 și X1.
Pe parcursul anului 2016, Automobile Bavaria Group a deschis o nouă reprezentanţă în Bacău, dar şi o nouă locaţie la Târgu Mureş.
Legat de așteptările pentru anul 2017, Michael Schmidt a declarat jurnaliștilor faptul că "anul curent va aduce o serie importantă de noutăţi în gama BMW şi MINI. La începutul acestui an, noile BMW Seria 5 şi MINI Countryman vor fi lansate în România. Gama de modele BMW Seria 6 si BMW Seria 4, care va intra pe piaţă în primăvara anului 2017, va oferi noi completări atractive pentru aceste modele. Aşteptăm cu interes şi prezentarea noului model BMW X3".
Tot în 2017 Automobile Bavaria Group va sustine atât parteneriatele culturale tradiţionale, precum cele cu Teatrul Naţional din Bucureşti sau Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu, cât şi alte proiecte, cum ar fi parteneriatul cu Academia de Fotbal Gheorghe Hagi sau susţinerea Federaţiei Române de Tenis.
Parteneriatul cu Teatrul Naţional din Bucureşti a început acum 4 ani, ca o susţinere adusă proiectelor culturale derulate anual de către instituţie. Noul autocar MAN, ce va servi TNB în deplasările la turneele din ţară sau străinătate, reprezintă o întărire a parteneriatului pentru cultură şi un angajament de a susţine suplimentar asftel de colaborări. "Suntem mândri că avem un partener de încredere în MHS Truck & Bus Group şi sigur ne vom bucura de călătorii mai confortabile la bordul noului autocar MAN Lion’s Coach. Începând cu luna februarie, autocarul ne va însoţi în turneele noastre internaţionale”, a declarat Ion Caramitru, director al Teatrul Naţional din Bucureşti.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: