Știri

Porsche se laudă cu vânzările excelente pentru Panamera S E-Hybrid

Fotocredit: 

Porsche
Porsche Panamera S E-Hybrid Sport Turismo
 
Versiunea plug-in hybrid a noului Porsche Panamera se dovedește a fi un succes de piață neașteptat, circa 60% dintre comenzile plasate în Europa fiind îndreptate spre variantele Panamera 4 S E-Hybrid sau panamera Turbo S E-Hybrid.
 
Lansate pe piața din Europa în aprilie și respectiv iulie 2017, cele două noi versiuni "verzi" ale coupe-ului în patru uși au reprezentat 90% din comenzile pentru Panamera din Norvegia și Belgia sau peste 70% dintre comenzile plasate în Franța.
 
Noul Porsche Panamera 4 S E-Hybrid este propulsat de un ansamblu hibrid ce funizează aproape 470 de CP, în timp ce versiunea Turbo S E-Hybrid pune la dispoziție șoferului nu mai puțin de 680 de CP. Ambele modele pot rula în modul 100% electric până la 50 de km.
 
Porsche Panamera S E-Hybrid
 
Apreciind faptul că "electromobilitatea reprezintă viitorul", Albrecht Reimond - un înalt oficial Porsche - a dat asigurări privitoare la lansarea noului Porsche Mission E, automobilul sport 100% electric urmând a fi produs în serie până la sfârșitul anului 2020.
 
Mission E va oferi o autonomie de circa 500 de km, va sprinta de la 0 la 100 de km/h în 3.5 secunde, iar bateria sa va putea fi încărcată până la 80% în doar 15 minute.
 
Porsche Mission E
 
Pregătirile pentru lansarea lui Mission E sunt intrate în linie dreaptă, în acest scop fabrica Porsche din Zuffenhausen primește o infuzie masivă de investiții - suma totală ajungând undeva în jurul valorii de 700 de milioane de EURO. La Zuffenhausen va fi practic deschisă o nouă unitate de producție ce va cuprinde hale de vopsitorie și de asamblare, dar și o imensă bandă rulantă lungă de 800 de metri cu ajutorul căreia vor fi transportate caroseriile și trenurile de rulare spre hala de asamblare finală.
 
La cele amintite mai sus se va adăuga și o secție complet nouă ce va produce motoare electrice, anul 2019 urmând a marca la Zuffenhausen și un plus de 1.200 de angajați.
 
Totodată, Albrecht Reimond a lăsat să se înțeleagă faptul că Mission E va fi doar începutul ofensivei electrice a Porsche, urmând a fi dezvoltate și lansate "modele derivate" ce vor fi plasate în diferite segmente de piață. Acest lucru se va face însă după un atent studiu asupra dinamicei piețe a mașinilor electrice.
 
Pe lângă dezvoltarea automobilelor electrice Porsche va lucra din plin și la tehnologiile de încărcare a bateriilor dedicate acetor mașini. Astfel, Porsche și Audi vor reprezenta Grupul Volkswagen în noul creatul proiect IONITY - ce prevede crearea unei rețele paneuropene de stații de încărcare ultrarapidă. Stațiile vor funcționa la 800 de volți și vor suporta capacități de încărcare de până la 320 kWh.
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: