Fotocredit:
BMW
BMW își vede din ce în ce mai amenințată supremația pe piața mașinilor premium, după ce luna aprilie 2016 a adus vânzări mai mici decât ceea ce au raportat rivalii de la Audi și Mercedes-Benz. Astfel, în cea de-a patra lună a anului BMW a livrat clienților din întreaga lume 150.542 de mașini (+1.1% față de aprilie 2015), valoare ce este cu circa 14.000 de unități mai mică în comparație cu vânzările rivalelor.
Totalul vânzărilor din primele patru luni ale lui 2016 a ajuns la 629.325 de automobile, lucru ce duce BMW sub Mercedes-Benz (647.550 de unități vândute), dar puțin peste Audi (620.100 mașini vândute).
Perioada ianuarie-aprilie 2016 a încemnat creșteri de vânzări serioase mai ales pentru gama de SUV-uri X, BMW X1 fiind livrat către 63.243 de clienți (+60.6% față de ian-apr 2015). X3 s-a vândut în aproape 50.000 de exmplare, în timp ce versiune plug-in hybrid a lui X5 (X5 xDrive 40e) a reprezentat aproape 10% din totalul vânzărilor gamei X5.
MINI se vinde în continuare foarte bine, reîmprospătarea gamei de modele pemițând depășirea pragului de 100.000 de exemplare vândute în primele patru luni din 2016. Doar în aprilie s-au vândut circa 28.500 de mașini MINI.
Iată și situația vânzărilor BMW, MINI și BMW Motorrad, în perioada ianuarie-aprilie 2016:
|
Aprilie 2016
|
Față de aprilie 2015
|
Ian-apr 2016
|
Față de ian-apr 2015
|
BMW Group Automobiles
|
179,285
|
+1.9%
|
736,931
|
+4.9%
|
BMW
|
150,542
|
+1.1%
|
629,325
|
+4.8%
|
MINI
|
28,441
|
+6.3%
|
106,753
|
+5.6%
|
BMW Motorrad
|
16,793
|
+1.4%
|
50,581
|
+5.5%
|
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: