Știri

Toyota Hilux a ajuns la cea de-a 8-a generație

Fotocredit: 

Toyota
Noua Toyota Hilux 2017
Toyota a prezentat la Geneva cea de-a 8-a generație a pick-up-ului Hilux, model legendar și recunoscut pentru capabilitățile sale de "cărăuș". 
 
Din 1968 și până astăzi au fost vândute peste 16 milioane de exemplare Hilux, iar în 2015 modelul celor de la Toyota a fost cel mai bine vândut pick-up din Europa, cu circa 34.000 de unități vândute - valoare ce reprezintă aproape un sfert din totalul segmentului.
 
Noua Toyota Hilux va fi oferită clienților în trei variante de caroserie - Single Cab, Extra Cab și Double Cab - și are o lungime de 5.335 de mm, cu 75 de mm mai mult față de vechea generație. Nul model este mai lat cu 20 de mm față de vechiul model, fiind însă mai puțin înalt, cu 45 de mm în minus.
 
Designul noului Hilux a evoluat în concordanță cu noile generații de modele Toyota, întâmpinându-ne cu o parte frontală masivă, acărei grilă găzduiește logo-ul companiei japoneze și se întrepătrunde spre laterale cu farurile cu lumini de zi LED. Jantele din aliaj ușor pe 17 sau 18 inch, dar și elementele cromate contribuie la imaginea unui pick-up masiv, gata să-și servească stăpânul în cele mai dificile încercări.
 
La interior noul Hilux a primit o planșă de bord inspirată de ceea ce vedem la noile generații de automobile Toyota, planșă ce găzduiește în partea sa centrală ecranul sistemului de infotainment, cu diagonala de 7 inch. Dotările de confort sunt suplimentate de elemente rezistente la uzură, specifice unui pick-up veritabil.
 
În materie de motorizări, Toyota propune sub capota noului Hilux un diesel D-4D de 2.4 litri, de nouă generație, care furnizează 150 de CP la 3.400 rpm și 400 de Nm cuplu maxim, între 1.600 și 2.000 rpm. Versiunile de tracțiune 4x2 au motorul cuplat la o cutie de viteze manuală cu șase trepte, în timp ce modelele Hilux 4x4 pot fi sonfigurate și cu o cutie de viteze automată, tot cu șase rapoarte.
 
Echipat cu o cutie manuală, noul HIlux poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 12.8 secunde, fiind cu patru zecimi de secundă mai lent în cazul cuplării motorului la cutia manuală de viteze. Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 170 de km/h.
 
În materie de comportament off-road, noua Toyota Hilux vine construită pe un șasiu nou dezvoltat, ce permite o rigidite torsională crescută cu 20 de procente. Suspensiile special concepute permit prestații excelente pe toate tipurile de suprafețe, în timp ce sistemul de tracțiune integrală beneficiază de moduri de transfer high/low, dar și de diferențiale blocabile cu alunecare limitată, atât pe puntea față cât și pe cea spate.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: