Fotocredit:
Renault
Din păcate, zvonurile conform cărora Renault are de gând să lanseze în producția de serie spectaculosul concept Clio RS 16 nu se vor materializa vreodată în realitate, constructorul francez renunțând definitiv la această idee.
Motivele aruncării la coș a proiectului Clio RS 16 de serie se pare că vin din direcția lansării primului model de nouă generație a "reînviatei" mărci Alpine, model ce se va adresa cam aceluiași tip de client pe care l-ar fi vizat și cea mai excentrică versiune Clio RS. Așadar, cel mai puternic Clio din gama actuală va rămâne tot RS 220 Trophy, cu ai săi 220 de CP obținuți din propulsorul turbo de 1.6 litri.
Prezentat în luna mai a acestui an, conceptul Renault Clio RS 16 ne-a arătat încă o dată imensul potențial al diviziei Renault Sport, inginerii francezi reușind cu succes să "transplanteze" sub capota mașinii propulsorul de 2.0 litri folosit de Megane RS 275 Trophy și care produce, evident, 275 de CP.
Fanii mărcii franceze au putut vedea la lucru conceptul Clio RS 16 cu ocazia ediției 2016 a Festivalului Vitezei de la Goodwood, desfășurată în luna iunie.
Sursa: Autocar
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: