Fotocredit:
Suzuki
Suzuki România a publicat astăzi prețurile noului Ignis, valabile pentru țara noastră. Astfel, micul crossover urban are un preț de start de doar 9.450 de euro, TVA inclus - pentru versiunea 1.2 Dualjet, tracțiune față și nivel de echipare GL.
Nivelul de echipare intermediar - GL + - vă va scoate din buzunar 10.350 de euro pentru versiunea 4x2, respectiv 11.900 de euro pentru varianta AllGrip. Nivelul de echipare de vârf, GLX, este oferit doar alături de AllGrip și face ca noul Ignis să coste 13.350 de euro, TVA inclus.
În standard, nivelul de bază oferă, printre altele: jante din tablă pe 15 inch, aer condiționat reglabil manual, volan reglabil pe înălțime, geamuri electrice față, radio-CD cu MP3 și conexiuni Bluetooth și USB, lumini de zi, oglinzi reglabile electric sau sistem de monitorizare a presiunii din anvelope. Nivelul GL + vine în plus cu sistem de climatizare automată, jante din aliaj pe 16 inch, oglinzi încălzite, sistem multimedia cu ecran tactil sau posibilitatea configurării caroseriei în nuanță bi-ton. Nivelul de vârf, GLX, aduce o lungă listă de dotări, printre care se remarcă sistemul de asistență la frânare faruri cu LED, pornire keyless, sistem de navigație, sistem de asistență la coborârea pantelor sau senzori de ploaie și de lumină. Vopseaua metalizată costă 250 de euro suplimentari, cea bi-ton scoțând din buzunarul clienților 650 de euro.
Motorul aspirat de 1.2 litri este singurul oferit în gama noii generații Suzuki Ignis, cei 90 de CP și cuplul motor maxim de 120 de Nm fiind capabili să accelereze mașina în 12.2 secunde de la 0 la 100 de km/h. Ignis poate atinge 170 de km/h viteză maximă. În cazul versiunilor cu AllGrip, sprintul 0-100km/h se face cu trei zecimi de secundă mai rapid, însă viteza maximă scade până la 165 de km/h.
Sistemul de tracțiune integrală AllGrip va fi oferit în varianta de bază - AUTO, fără să ofere posibilitatea alegerii modurilor de rulare Sport sau Snow, respectiv a modului Lock. Acesta este susținut însă de o gardă la sol de 180 de mm, lucru ce face din micul Suzuki Ignis o mașină cu adevărat capabil să învingă mai toate obstacolele unei aglomerații urbane.
Cu o lungime de doar 3.7 metri, noul Ignis oferă însă un ampatament de nu mai puțin de 2.435 de mm, lucru ce permite oferirea unui spațiu suficient pentru doi pasageri pe bancheta din spate. Nici volumul portbagajului nu este direct proporțional cu dimensiunile exterioare ale mașinii, japonezii reușind să obțină 267 de litri dedicați bagajelor. Cu bancheta spate rabatată, se obține un volum de 501 litri. Dacă însă se optează pentru variantele cu tracțiune integrală AllGrip, volumul portbagajului scade serios, până la doar 204 litri.
De remarcat ar fi și soluția arhitecturii banchetei spate care vine în varianta clasică, rabatabilă 60/40, doar pe nivelul de echipare de bază GL. Nivelurile de echipare Gl + și GLX oferă o banchetă rabatabilă 50/50, materializată prin două locuri individuale. Cele două părți egale ale banchetei pot culisa înainte/înapoi, pentru a se mula exact pe necesitățile punctuale de organizare a spațiului interior.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: