Fotocredit:
Jeep
Jeep a prezentat la Salonul Auto de la New York varianta Trailhawk a lui Grand Cherokee - model dedicat aventurilor serioase în off-road. Versiunea de serie are la bază ideea conceptului Grand Cherokee Trailhawk - model prezentat în 2012 cu ocazia Easter Jeep Safari și care promova un SUV cu capabilități superioare 4x4.
Denumirea Trailhawk a fost primită pentru prima oară în 2014 de fratele mai mic Cherokee, anul trecut Jeep Renegade primind și el o astfel de versiune.
Astfel, noul Jeep Grand Cherokee Trailhawk beneficiază de cel mai avansat sistem de tracțiune integrală Quadra-Drive II cu diferențial electronic cu alunecare limitată pe puntea spate, dar și de o suspensie reglabilă din familia Quadra-Lift ce oferă și elemente ale articulațiilor updatate, precum și sistemele Selec-Speed Control și Hill Ascent Control.
Părțile ingerioare ale caroserie sunt protejate de scuturi speciale pentru momentele în care șogferul atacă cele mai dificile porțiuni de off-road. Unghiul de atac poate avea 29.8 grade sau 36.1 grade, valoarea mai mare fiind valabilă în cazul scoaterii elementelor decorative inferioare ale barei față, în timp ce unghiul de degajare ajunge la 22.8 grade. Alături de aceste valori, garda la sol de 27.5 cm permite "desfășurarea" în locuri în care unui Grand Cherokee obișnuit nu-i era ușor să intre.
Exteriorul noului Grand Cherokee Trailhawk este diferențiat de restul versiunilor prin grila radiatorului cu aspect retro, ce ne aduce aminte de vechile Jeep-uri de acum jumătate de secol, de anvelopele speciale de off-road Goodyear Adventure ranforsate cu kevlar, dar și de elementevopsite în roșu.
La interior oferul și pasagerii sunt răsfățați în scaunele spor îmbrăcate în piele neagră și material Suede, cusute cu ață roșie, atmosfera fiind completată de elemente vopsite în negru mat sau cu finisare metalică. Volanul poartă emblema Trailhawk, în timp ce sistemul de infotainment Uconnect își proiectează interfața pe un ecran tactil de 8.4 inch.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: