Fotocredit:
BMW
BMW a prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai ediția limitată M4 CS, noul model completând astfel spațiul disponibil între versiunile M4 Coupe Competition Pack și exoticul M4 GTS. Cu o ofertă de putere ceva mai generoasă față de pachetul Competition și cu numeroase adăugiri estetice sau cu rol aerodinamic, noul BMW M4 CS se vrea a fi mașina perfectă pentru competițiile de pe circuit, dar cu care se va putea rula legal și pe drumurile publice.
Sub capota noului M4 CS stă același motor de 3.0 litri TwinPower Turbo utilizat și pentru versiunea Competition, dar care furnizează acum 460 de CP și este capabil să accelereze mașina în doar 3.9 secunde pe sprintul de la 0 la 100 de km/h. Viteza maximă este limitată la 280 de km/h, dat fiind faptul că M4 CS dispune în standard de pachetul M Driver. Cuplul motor este transmis la roți cu ajutorul unei cutii de viteze automate M DCT, cu șapte rapoarte, special modificată pentru a oferi cele mai bune reacții în schimbarea treptelor.
Șasiul utilizat include suspensiile adaptive M, inginerii M Sport adaptându-i setările după lungi ședințe de teste pe circuitul de la Nurburgring. Noul M4 CS a setat astfel pe varianta Nordschleife timpul de 7m38s, valoare demnă de un supercar. La performanțele extreme contribuie și un set de anvelope semislick Michelin Pilot Sport Cup 2, clienții având însă posibilitatea de a alege și cauciucuri normale din seria Sport a Michelin.
Elementele aerodinamice din fibră de carbon sunt prezente la tot pasul la nivelul exteriorului, în timp ce interiorul plusează spre atmosfera sport prin scaunele M ultraușoare sau prin curelele ce înlocuiesc clasicele mânere de pe uși.
O altă caracteristică aparte a noului BMW M4 CS sunt stopurile OLED, tehnologie utilizată până acum doar pe edițiile speciale M4 GTS și M4 DTM Edition.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: