Bentley a dezvăluit primele imagini ale noului Flying Spur, care are de-acum un design mult mai sportiv, cu un profil inspirat oarecum de la limuzina Mulsanne.
Partea din faţă continuă tradiţia vechiului Flying Spur, cu farurile duble prezente la locul lor, cele dinspre exterior fiind de această dată mai mari la noul model. Grila de sub faruri se întinde de-a lungul întregii bare frontale, în timp ce grila centrală nu mai vine integrată în capotă şi stă într-un plan mai vertical decât cea de la vechiul model.
Linia plafonului este şi ea redesenată, continuându-se cu partea din spate, care este complet diferită faţă de ce oferea modelul anterior, acum fiind mult mai abrupt terminată, noile stopuri fiind mai late şi conţinând un singur element oval de design, spre deosebire de cele două aşezate unul deasupra celuilalt.
Tehnologia LED este nelipsită din toate lămpile, fie că vorbim de faruri, fie că discutăm de stopuri.
La interior britanicii se laudă cu peste 600 de repere noi, care păstrează însă calitatea legendară Bentley, planşa de bord din lemn sau elementele din acelaşi material de pe uşi fiind create manual de meşterii insulari.
Clienţii pot comanda pentru locurile din spate ori o banchetă normală cu trei locuri ori două scaune individuale, pasagerii de pe locurile din spate având astfel un spaţiu exclusivist, unde-şi pot crea propria atmosferă prin intermediul unui touchscreen aflat pe consola centrală spate, ce controlează climatizarea sau sistemele multimedia.
Opţional, printre zecile de posibilităţi de personalizare, se poate comanda un sistem multimedia ce include un hotspot Wi-Fi şi ecrane de 10 inch amplasate în tetierele scaunelor faţă.
Constructorul britanic anunţă o îmbunătăţire a confortului de la bord, prin introducerea unor noi geamuri izolate fonic, a unei podele care absoarbe zgomotele de rulare sau a portierelor cu o şi mai bună izolaţie. Sunetul făcut de evacuare este şi el mai redus în timp ce anvelopele special alese pentru Flying Spur contribuie şi ele la o călătorie şi mai plăcută la bordul limuzinei.
Ca şi motorizări vom avea acelaşi W12 de 6.0 litri, dar a cărui putere a fost mărită de la 560 la nu mai puţin de 616 de CP. Combinat cu faptul că noua maşină este mai uşoară cu circa 50 de kg faţă de vechul model, rezultă o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 4,3 secunde.
În viitor este posibil să vedem sub capota lui Flying Spur şi V8-ul bi-turbo de 507 CP preluat de la actualul GT Continental.
Noua cutie de vizete automată cu opt rapoarte va contribui la realizarea unei economii de combustibil de până la 13 procente.
Deși prețurile nu au fost confirmate, Flying Spur ar trebui să coste în jur de minim 160.000 de euro.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: