Fotocredit:
Skoda
În aşteptarea prezentării oficiale a noii SKODA Fabia cehii au publicat astăzi detaliile ce ţin de motorizările noii generaţii.
Astfel, noua SKODA Fabia va beneficia de un portofoliu de propulsoare ce respectă normele de poluare EURO 6 şi care vor veni în standard cu sistemul Start/Stop şi cu cel pentru recuperarea energiei cinetice la frânare. Clienţii vor putea alege ca opţiune cutia automată DSG.
Motoarele pe benzină vor fi oferite în patru versiuni - un motor aspirat în trei cilindri 1.0 MPI, de 60 CP şi un 1.2 TSi oefrit în trei variante de putere, până la 110 CP.
Partea diesel va fi asigurată de un 1.4 TDI complet nou, în trei cilindri, care va fi oferit în trei variante de putere, între 75 şi 105 CP. Practic puterile motoarelor nu s-au schimbat faţă de vechile propulsoare TDI de 1.6 litri. Beneficiile se vor vedea însă la capitolele consum şi taxe.
La sfârşitul anului 2015 va fi oferită şi versiunea GreenLine pentru motoru 1.4 TDI de 75 CP, consumul mediu promis de inginerii SKODA fiinde de doar 3.1 litri la suta de kilometri.
Noua SKODA Fabia va fi, în medie, cu 65 de kg mai uşoară decât generaţia actuală, varianta 1.0 MPI urmând a cântări doar 980 de kg.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: