Nissan Leaf a primit un facelift la nivel vizual precum şi unele îmbunătăţiri tehnologice şi aerodinamice care vor permite mărirea autonomiei până la 200 de km.
Şi tot ca o noutate, automobilul electric japonez va fi produs începând din iunie şi în uzina britanică de la Sunderland - până la momentul actual Leaf fabricându-se doar în Japonia.
După cum spuneam mai sus, autonomia crescută se datorează mai multor factori: la nivel aerodinamic noua grilă faţă ajută la o mai mică rezistenţă în calea aerului, în timp ce noi piese componente asigură o mai mică frecare la nivelul transmisiei. Deasemenea bateriile şi sistemul care le gestionează au primit îmbunătăţiri.
S-au făcut update-uri şi la nivelul trenului de rulare, suspensiile fiind o idee mai ferme, la fel ca şi sistemul de direcţie. Frânele au fost şi ele regândite, pentru un răspuns mai progresiv.
Un nou încărcător, care foloseşte o sursă de 32 de Amperi, poate umple bateriile în doar patru ore, cu 50% mai repede decât precedentul. Nissan a mutat priza de încărcare din portbagaj, amplasând-o de data aceasta sub capotă, rezultând un portbagaj mai mare, care ajunge la un volum de 370 de litri.
În varianta de echipare cea mai de jos, Visia, noul Nissan Leaf va costa mai puţin decât vechiul model. Pentru echipările superioare sunt disponibile opţionale de ultimă generaţie, cum ar fi faruri cu LED, un sistem audio Bose sau sistemul de ghidare la 360 de grade bazat pe mai multe camere video.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: