Fotocredit:
alliance-renault-nissan.com
Vânzările micuţului Nissan Leaf, un automobil 100 % electric oferit de japonezi, au atins o piatră importantă de hotar, şi anume 50.000 de unităţi comercializate, consolidându-şi astfel poziţia de cel mai bine vândut automobil electric la ora actuală.
Clienţii care au cumpărat Nissan Leaf au parcurs până acum o distanţă de peste 260 de milioane de kilometri, mai mare decât cea de la Pământ la Soare. Toţi aceşti kilometri au fost făcuţi cu emisii zero de noxe. Cel mai mare rulaj l-a reuşit un client din Japonia, care a parcurs până acum mai mult de 175.000 de km cu Leaf-ul său.
Nissan Leaf se comercializează de doi ani pe pieţele din toată lumea.
În Europa, Leaf s-a vândut în 17 ţări, circa 7.000 de maşini fiind pe străzi în fiecare zi, recordul de kilometri fiind deţinut de un spaniol, care are până acum peste 43.000 de km la bordul maşinii sale. Acest lucru este un prim semn ce arată fiabilitatea maşinii electrice dezvoltate de Nissan, un studiu efectuat printre posesorii de automobile cu sigla niponă punând Leaf pe primul loc atunci când vine vorba de satisfacţia clienţilor, într-un procent record de 95 %.
În ultimele 12 luni s-a înregistrat o creștere semnificativă în Europa a infrastructurii de încărcare rapidă CHAdeMO (CHArge de MOve). Numărul acestor încărcătoare, care permit bateriilor să fie reîncărcate de la zero la capacitatea bateriei de 80% în aproximativ 30 de minute a crescut de la 158 la 601 în ultimul an. Planurile sunt ca până la sfârşitul lui 2013 numărul acestor instalaţii să se dubleze. Aceste unități sunt instalate în locații strategice, cum ar fi parcările centrelor comerciale sau în staţiile de service de pe autostrăzi.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: