Fotocredit:
Nissan
Nissan este primul producător de automobile care a reușit să vândă în Europa o mașină pe Twitter, compania japoneză acceptând provocarea unui client spaniol ce și-a anunțat interesul de a cumpăra o mașină nouă sub hashtag-ul #compraruncocheportwitter (în traducere aproximativă "cumpăr o mașină pe Twitter").
Negocierile de cumpărare s-au desfășurat exclusiv pe binecunoscuta platformă de socializare, clientul spaniol urmărind atent ofertele mai multor producători auto din Europa.
Nissan, via dealerul Antamotor din orașul spaniol La Coruna, i-a oferit celui interesat un tur virtual la bordul SUV-ului X-Trail, folosind platforma digitală Periscope pentru a puncta principalele atu-uri oferite de modelul japonez. Decizia finală de cumpărare a fost luată însă în urma unui sondaj efectuat în rândul utilizatorilor de Twitter, Nissan X-Trail câștigând competiția cu 43% din voturi din totalul impresionant de 2.6 milioane de votanți.
Pentru a duce procesul de achiziție până la capăt doar on-line, Nissan a trimis cheile mașinii printr-o firmă de curierat, X-Trail-ul ales fiind ridicat de la sediul central Nissan din Spania, ocazie cu care cumpărătorul și vânzătorul s-au întâlnit pentru prima dată "pe viu", față în față.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: