Fotocredit:
BMW România
Group West Motors din Satu Mare va deschide mâine, 15 aprilie, cel mai nou centru autorizat de vânzări și service BMW, inaugurarea fiind marcată de evenimente speciale desfășurate în weekendul 15-17 aprilie, u sesiuni de drive teste cu modele exclusive ale mărcii, inclusiv BMW Seria 7 sau nou lansatul Seria 3 330e plug-in hybrid.
Group West Motors are la bază o investiţie de 1,5 milioane de Euro şi va crea 10 noi locuri de muncă. Construcţia centrală are spaţiul util de peste 1500 de metri pătraţi. Acesta include un showroom cu posibilitatea de a prezenta 4 automobile la interior şi unul la exterior, într-o zonă dedicată, dar şi un centru de automobile rulate BMW Premium Selection. Zona de service are o suprafaţă totală de 1000 metri pătraţi şi permite lucrări simultane la 12 automobile.
„Ne adresăm pieţei locale şi vrem să lucrăm cu şi pentru piaţa locală. De aceea întreaga investiţie s-a realizat cu furnizori şi antreprenori din Satu Mare, cu puţine excepţii, acolo unde nu există acoperire locală. Am vrut astfel să contribuim la dezvoltarea economică a oraşului şi suntem mândri că avem, cu soluţii locale, un centru care respectă toate standardele BMW”, a explicat Aron Marton, director general Group West Motors Satu Mare.
Obiectivul Group West Motors pentru ultimele 9 luni ale acestui an este de 30 de unităţi 15 automobile rulate comercializate prin serviciul BMW Premium Selection şi o contribuţie de aproximativ 30% din cifra de afaceri prin after sales. Pe termen mediu, ţinta este 100 de automobile noi pe an şi o creştere proporţională a business-ului BMW Premium Selection şi de after sales.
„Group West Motors este o companie nou înfiinţată în grupul nostru de firme pentru a susţine noul dealership BMW în Satu Mare. Ne bazăm pe susţinerea celorlalte companii din grup, care vin cu experienţă în vânzările BMW în alte regiuni, dar şi un portofoliu de clienţi important în Satu Mare. Credem în potenţialul mărcii BMW, este cea mai valoroasă marcă premium de automobile din lume şi vine cu o gamă foarte bogată de modele, care adresează multe segmente în piaţă – de la gama SUV, până la modele ecologice, aşa cum este noul Seria 3 plug-in hybrid”, a arătat Marton.
Cel mai nou centru de vânzări şi service al mărcii îşi deschide porţile cu un eveniment special în week-end-ul 15-17 aprilie. Participanţii vor avea ocazia să testeze o gamă largă de modele, inclusiv noile BMW Seria 7, BMW X1 sau BMW 330e plug-in hybrid. De altfel, noul dealer intenţionează să inaugureze în zona de parcare şi o staţie de încărcare pentru automobilele electrice care va fi disponibilă şi pentru public. Un alt element central al prezentării din acest week-end va fi gama de tuning şi accesorii originale BMW M Performance, reprezentate printr-un model BMW Seria 4 Gran Coupe într-o echipare completă.
„Investiţiile continue pe care le fac partenerii noştri în reţeaua de dealeri arată angajament şi încredere în marca noastră şi ne onorează. Succesul mărcii noastre este o confirmare a calităţii modelelor BMW şi ne dă resursele să investim continuu, să completăm produsele noastre cu servicii de calitate. Urmărim fiecare detaliu – dezvoltăm noi soluţii de comunicare on-line, un nou car-configurator, de exemplu, mult mai detaliat şi cu informaţii complete despre fiecare opţional. Am venit cu noi concepte în showroom-uri, aşa cum este <<product genius>>, un specialist care explică în detaliu tehnologiile mărci, sau configuratorul pe televizor 3D. În service, investim în noi programe care să aducă un plus de calitate şi să reducă costurile pentru clienţi, aşa cum este <<Advance Body Repair>> ”, a declarat Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: