Fotocredit:
Volkswagen
Germania - proprietarii mașinilor ce poată siglele mărcilor Grupului Volkswagen ce nu-și duc mașinile în service ca urmare a acțiunilor de recall legate de Dieselgate riscă radierea acestora din circulație, potrivit unor informații venite din partea Autorității Federale Germane pentru Transoporturi (KBA).
Astfel, angajații KBA pot cere radierea mașinilor în cauză pe motivul că acțiunile de rechemare în service au fost catalogate în Germania drept unele legate de siguranța circulației - chiar dacă remedierea problemelor motoarelor TDI nu duce decât la scăderea cantităților de NOx emise în condiții de trafic real.
Nemulțumirile unor clienți ce au trecut deja pe la service-urile Volkswagen (legate de scăderea performanțelor și creșterea consumului și a zgomotului) au creat deja un val de neîncredere ce-i face pe mulți alții să stea departe de modul de rezolvare propus de compania germană.
Riscurile radierii mașinilor sunt valabile așadar doar în Germania, în restul Europei procedurile de recall fiind declanșate sub sintagma unor simple acțiuni de întreținere în service.
Din cele peste 11 milioane de mașini Volkswagen, Audi, Porsche, SKODA sau SEAT afectate la nivel global de scandalul Dieselgate circa 8.5 milioane circulă doar în Europa, iar camapniile de recall declanșate în primăvara lui 2016 nu au reușit să acopere decât puțin peste jumătate dintre acestea.
Sursa: Autocar
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: