Salonul Auto din Los Angeles marchează debutul oficial în SUA a modelului Nissan GT-R 2014.
La prima vedere modificarile acestuia față de versiunea precedentă sunt minime. Totuși, Nissan pretinde că ediția pregătită pentru 2014 este mult mai bună pe circuit muțumită unui număr de modificări la motor și șasiu.
Pentru început, inginerii au montat noi injectoare în vederea îmbunătățirii răspunsului accelerației. În cadrul testelor desfășurate de ingineri Nissan din Japonia schimbările au fost sesizabile: "Am fost uimiți de răspunsul mai bun între 4500 și 7000 rpm, în zonele dificile, de mare viteză ale traseului. Răspunsul mai bun al accelerației permite o ieșire mai rapidă din curbe".
Modelul nipon în arena de la Los Angeles
Alte modificări ale performanțelor mașinii includ următoarele:
• amplasare diferită a prinderilor suspensiei față
• noi bare antiruliu
• suspensii modificate de către divizia de performanță Nissan
• scut nou sub baia de ulei
• noi bare antiruliu
• suspensii modificate de către divizia de performanță Nissan
• scut nou sub baia de ulei
Motorul twin-turbo de 3,8 litri în 6 cilindri produce în continuare 544 CP și 463 Nm cuplu iar transmisia este asigurată de o cutie automată cu 6 viteze și dublu ambreiaj.
Noutățile de ordin stilistic pentru modelul 2014 includ adaugarea unei plăcuțe de aluminiu individuală în compartimentul motor, unde este inscripționat numele constructorului, întocmai ca la Mercedes-Benz AMG sau Bentley Mulsanne. Lucru cu care Nissan se mândrește doarece există doar șase ingineri calificați să construiască manual motorul V6 al GT-R-ului.
Partea din spate a noului GT-R
În final, Nissan oferă un nou pachet interior Premium care include piele "Red Amber", cusăturile la aceasta fiind realizate manual.
Interiorul Nissan GT-R
Performanțe noi - cu timpul de 7 minute și 18,6 secunde, avându-l pe Toshio Suzuki la volan (pilot de curse), nou modificatul GT-R este acum a doua cea mai rapida mașina de serie pe circuitul de la Nurburgring, după Lexus LFA.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: