Știri

Ferrari Portofino este cel mai nou model din portofoliul italienilor

Fotocredit: 

Ferrari
Ferrari Portofino
Ferrari a dezvăluit astăzi noul Portofino, decapotabilă cu patru locuri ce înlocuiește în gama constructorului din Maranello vechiul California T și preia totodată rolul de model "entry-level" în portofoliul italienilor. Cu un nume inspirat din boema localitate port de la malul Mării Liguriei, noul Ferrari Portofino va putea fi admirat la Salonul Auto de la Frankfurt.
 
Construit pe o platformă serios modificată față de cea utilizată de California T, noul Ferrari Portofino este propulsat de un motor V8 turbo capabil să furnizeze 600 de CP (cu 40 mai mulți față de predecesorul său) și 760 de Nm cuplu motor maxim. Valorile de putere și cuplu (aproape identice cu cele afișate de noul BMW M5) îi permit noului model să sprinteze de la 0 la 100 de km/h în 3.5 secunde, dar și să depășească 320 de km/h atunci când vorbim de viteza maximă.
 
Șasiul utilizat de Portofino este unul cu totul nou, decapotabila fiind și primul model Ferrari de acest tip ce utilizează cea de-a treia generație a diferențialului electronic spate (E-Diff3). Ferrari Portofino beneficiază și de tehnologia EPS (Electric Power Steering), capabilă să reducă unghiul de rotație al volanului cu până la 7% - pentru direcționarea mai rapidă a roților pe viraje.
 
Suspensiile magnetice SCM-E fac și ele parte din pachetul tehnologic responsabil de prestațiile dinamice ale noului Ferrari Portofino.
 
Designul exterior al mașinii punctează prin eleganță și dinamism grație liniilor suave, iar lungimea capotei ne duce cu gândul la vechile modele decapotabile create de-a lungul istoriei la Maranello. Acoperișul este unul de tip hard-top, integrându-se perfect în silueta lui Portofino, atunci când este ridicat.
 
Interiorul se distinge prin elementele tipice unui Ferrari veritabil combinate cu sisteme de conectivitate și infotainment de ultimă oră. Pe lista acestora se numără și un ecran tactil cu diagonala de 10.2 inch. Scaunele sport sunt reglabile electric pe 18 direcții, iar un deflector montat "strategic" reduce curenții de aer ce pot deranja șoferul și pasagerii pe timpul călătoriilor cu acoperișul retras.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: