Știri

Clienții BMW Group România pot beneficia de un deviz digital de service

Fotocredit: 

BMW România
BMW - deviz digital service
Disponibil momentan doar la o serie de dealeri selectați special în acest proiect, devizul digital de service BMW Smart Video Communication vrea să îmbunătățească și să ușureze interacțiune dintre clienți și atelierele de reparații.
 
Astfel, interacţiunea cu service-ul nu a fost niciodată mai simplă şi mai transparentă. Soluţia poate fi accesată oricând, printr-un link, într-un format responsive, atât de pe telefonul mobil, cât şi de pe calculator.
 
Transparent, clar şi accesibil – devizul digital de service în cinci paşi simpli
 
La prezentarea clientului în service, asistentul de service explică clientului opţiunea de deviz digital de service Smart Video Communication SVC.
 
La inspecţia maşinii, tehnicianul de service realizează un video explicativ, prezentând defecţiunile şi problemele identificate.
 
Clientul primeşte informaţia sub forma unui link care deschide un formular web într-un format responsive, adaptat pentru a putea fi citit atât pe calculator, cât şi pe telefonul mobil.
 
Fiecare operaţiune de service este explicată în prezentarea video, iar clientul are posibilitatea, printr-un simplu click, să selecteze doar operaţiunile pe care le consideră necesare.
 
Pe baza selecţiei, clientul primeşte imediat costul total al intervenţiilor, iar atelierul este notificat automat cu privire la operaţiunile aprobate de client.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: