Fotocredit:
BMW
BMW îşi menţine previziunile de profit pentru 2013, asta în condiţiile în care piaţa din Europa este în cădere liberă iar bavarezii şi-au sporit sumele investite pentru dezvoltarea a nu mai puţin de 25 de noi modele în următorii doi ani. Asta înseamnă că cifrele de vânzări şi profit s-ar situa puţin peste cele din 2012.
"Randamentul ridicat din ultimii ani nu poate fi perceput ca o stare normală a lucrurilor", a declarat directorul financiar, Friedrich Eichner, cu ocazia prezentării bilanţului anual al BMW. "Vom avea de-a face cu un mare flux de investiţii în noi tehnologii, pentru a putea atinge obiectivele ambiţioase pe care ni le-am propus".
Dr. Friedrich Eichner
Constructorul din Munchen se află la ora actuală "umăr la umăr" cu rivalii de la Audi în competiţia pentru cele mai mari vânzări de automobile de lux la nivel global. BMW a vândut în primele luni ale anului cu doar 407 automobile mai mult decât Audi.
În februarie 2013 vânzările BMW din Europa au scăzut cu 2.8%, în condiţiile în care vânzările de pe vechiul continent au scăzut cu 10 procente, la nivel de piaţă generală auto.
Profitul brut al BMW, din 2012, a fost de 7.82 miliarde de euro, iar veniturile totale s-au situat la 76.9 miliarde de euro.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: