Fotocredit:
Auto-TestDrive
BMW a comunicat astăzi cifrele de vânzări aferente lunii iunie și primului semestru din 2016, constructorul german reușind să livreze pe primele șase luni ale anului 986.557 de automobile, cu 5.8% mai multe față de aceeași perioadă din 2015. Luna iunie 2016 a adus aproape 190.000 de mașini BMW livrate clienților.
Prin aceste cifre BMW își menține locul doi pe piața mașinilor premium, sub Mercedes-Benz - diferența dintre cele două companii fiind de circa 20.000 de mașini vândute, la jumătatea anului. Audi s-a obișnuit deja cu poziția a treia prin cele 953.000 de mașini vândute în S1 2016.
Pentru a reveni la BMW, luna iunie 2016 a adus creșteri de vânzări substanțiale pentru noul X1 (17.031 unități, +79.8%) sau pentru Seria 2 (21.720 unități, +49.6%), X3 (15.489 unități, +27.2%) și Seria 7 (6.301 unități, +92.6%).
MINI, companie aflată sub umbrela BMW, a marcat un iunie 2016 cu 38.282 de mașini comercializate (+6.3% maimulte față de iunie 2015), în timp ce prima jumătate a anului 2016 a totalizat 174.898 de MINI vândute, cu 5.4% mai multe față de aceeași perioadă a anului trecut.
Rolls-Royce a stat bine în iunie (470 de mașini vândute), chiar dacă perioada ianuarie-iunie a fost mai slabă față de semestrul unu din 2015.
Iată și cifrele detaliate de vânzări ale BMW Group, în funcție de marcă:
|
Iunie 2016
|
Față de anul precedent
|
ianuarie-iunie 2016
|
Față de anul precedent |
BMW Group Automobiles
|
227,849
|
+9.1%
|
1,163,139
|
+5.8%
|
BMW
|
189,097
|
+9.7%
|
986,557
|
+5.8%
|
MINI
|
38,282
|
+6.3%
|
174,898
|
+5.4%
|
Rolls-Royce
|
470
|
+33.9%
|
1,684
|
-4.8%
|
BMW Motorrad
|
14,993
|
-3.2%
|
80,754
|
+3.0%
|
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: