VW TDI EA 189

Dieselgate - se pare că mașinile "reparate" de Volkswagen emit mai mult NOx după recall

Audi Q5 2.0 TDI EA 189
Se pare că metoda aleasă de Volkswagen pentru a remedia problemele motoarelor TDI implicate în scandalul Dieselgate nu dă deloc rezultatele scontate. Astfel, Organizația Europeană a Consumatorului (BEUC), prin intermediul grupului italian Altroconsumo, a descoperit faptul că un Audi Q5 2.0 TDI "reparat" prin eliminarea software-ului ce păcălea testele de emisii emite acum cu 25% mai multe particule de NOx, corespunzătoare normelor EURO 4.

Volkswagen a primit acordul KBA pentru campania de recall a modelelor Passat, CC și EOS

Volkswagen CC - motor 2.0 TDI EA 189
Volkswagen a primit într-un final acordul Autorității Germane pentru Transporturi (KBA) pentru a putea rechema în service modelele Passat, CC și EOS care au sub capotă motorul 2.0 TDI EA 189, afectat de scandalul Diselgate. Acordul KBA va permite Volkswagen să rmeedieze problema emisiilor de NOx pentru  circa 800.000 de mașini din totalul de 8.5 milioane incriminate, în Europa.

Volkswagen a modificat softul pentru mai bine de jumătate din modelele Amarok rechemate în service

VW Amarok 2.0 TDI EA189 - rechemare service
Volkswagen a anunțat faptul că mai mult de jumătate din modelele Amarok cu motor 2.0 TDI EA189 au primit modificările de software pentru remedierea problemei legate de păcălirea testelor de emisii. Amarok este primul model rechemat în service din acest motiv, operațiunile începând cu trei săptămâni în urmă.

VIDEO - Volkswagen ne explica pe scurt detaliile tehnice legate de "Dieselgate"

Volkswagen - scandalul Dieselgate - motoare TDI EA 189
Volkswagen ne prezintă o animație prin intermediul careia ni se explică, schematic și pe întelesul tuturor, în ce constă problema ce a generat imensul scandal "Dieselgate", dar și soluțiile tehnice pentru remedierea "boacănei" în cazul motoarelor TDI de 1.2, 1.6 și 2.0 litri din seria EA 189.
Subscribe to RSS - VW TDI EA 189