Fotocredit:
Volvo
Volvo a început anul 2018 cum nu se poate mai bine, constructorul suedez raportând pentru luna ianuarie o creștere a vânzărilor de nu mai puțin de 22.4 procente. Performanțele Volvo sunt susținute în mare măsură de evoluția extrem de pozitivă a vânzărilor pentru noua generație XC60.
În cifre absolute, volumul de vânzări Volvo din ianuarie 2018 a însemnat 43.439 de automobile livrate clienților din întreaga lume, valoare semnificativ mai mare decât cele 35.475 de mașini vândute în aceeași lună a anului trecut.
După cum vă spuneam, noul Volvo XC60 a fost de departe best sellerul din portofoliu grație celor 11.656 de clienți convinși să comande un exemplar. Fratele mai mare XC90 a adunat alți 6.772 de clienți, în timp ce sedanul S90 s-a vândut în 6.057 de exemplare.
Dintre principalele piețe de desfacere Europa continuă să dețină poziția de lider (21.061 de automobile, +11.7%), în ciuda celei mai mici rate de creștere înregistrare comparativ cu China și SUA.
Iată cam cum arată cifrele de vânzări ale Volvo în luna ianuarie 2018:
|
Januarie
|
||
|
2017
|
2018
|
Variația
|
Europa
|
18,854
|
21,061
|
11.7%
|
China
|
8,362
|
11,537
|
38.0%
|
SUA
|
3,469
|
5,567
|
60.5%
|
Alte piețe
|
4,790
|
5,274
|
10.1%
|
TOTAL
|
35,475
|
43,439
|
22.4%
|
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: