Fotocredit:
Primus Auto
Cel mai mare dealer Volvo din România - Primus Auto - a inaugurat zilele trecute noul său showroom din nordul Bucureștiului. Reconstruit din temelii în urma unei investiții de peste un milion de EURO, showroom-ul Primus Auto redefinește standardele cunoscute în materie grație ideilor reunite sub umbrela conceptelor Volvo Personal Service și Volvo Retail Experience.
Atât showroom-ul, cât și service-ul se înscriu în misiunea brandului de a face viața clienților mai simplă și mai sigură și, totodată, de a inova constant. Transparența, încrederea și respectul pentru timpul clientului sunt atributele care stau la baza celor doua concepte, eliminând unele dintre barierele percepute în relația dealer-client.
„Volvo este mai mult decât un producător auto, este un brand care gravitează în jurul oamenilor și al nevoilor lor. Într-o societate în care așteptările clienților sunt în continuă schimbare, iar necesitatea de eficientizare este tot mai mare, Volvo reușește să se mențină printre principalii jucători pe piața auto și să răspundă cerințelor tot mai mari cu servicii pe măsură. Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE) demonstrează încă o dată că omul este cel care stă la baza viziunii Volvo. Noua abordare Volvo are rolul de a ușura viața clientului și de a transforma o obișnuită revizie, spre exemplu, într-o experiență cu totul aparte. Respectăm timpul prețios al clientului, de aceea VPS și VRE înseamnă de fapt servicii personalizate, rapide și eficiente”, a declarat Alexandru Florescu, Managing Director, Primus Auto.
Întreținerea mașinii devine mai simplă cu Volvo Personal Service
Potrivit celui mai recent studiu întreprins de producătorul suedez pe un eșantion de 1 milion de clienți, relația, timpul și soluționarea problemei sunt principalii factori care influentează nivelul de satisfacție. În acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare și eficientă în materie de service auto și aduce un plus de valoare la nivel de experiență și satisfacție pentru clienții Volvo. Odată ajuns la showroom, clientul se bucură de o experiență completă, sub două concepte unice - Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE).
Pentru eficientizarea timpului, fiecărui client îi este alocată o echipă de service, majoritatea lucrărilor de mentenanță fiind gata în doar o oră. Echipa dedicată preia responsabilitatea întregului proces de service, de la recepția mașinii până la înmânarea cheilor odată ce sunt finalizate lucrările de service.
Pe durata reparațiilor, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spațiu primitor și confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitând astfel drumurile suplimentare. În plus, clientul se bucură și de flexibilitate în stabilirea programării și își poate alege ora de check-in în service în funcție de programul său.
Un alt element de noutate, unic pe piața de profil este păstrarea aceluiași tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparații. Clientul va intra în posesia cărții de vizită a tehnicianului alocat și îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service și construirea unei relații cu cel care are grijă de automobil.
Cu Volvo Retail Experience, timpul de așteptare este o plăcere
Misiunea Volvo se adresează direct nevoilor clientului pentru servicii rapide, eficiente și personalizate. În acest context, Volvo Retail Experience devine o componentă de bază.
Cât timp sunt efectuate reparațiile, clientul se poate relaxa în zona de lounge, un spațiu inspirat din stilul și cultura suedeză. Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, în stil minimalist și este caracterizat de un mix de materiale naturale și mobilier de înaltă calitate. Într-o atmosferă caldă și confortabilă, clientul se bucură de „Fika”, tradițională pauza de cafea suedeză în timp ce lucrează sau discută cu reprezentanții Volvo. Zona este dotată cu un bar în stil bistro, dar și o zonă de joacă pentru copii.
Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE) completează abordarea inovatoare și viziunea progresivă a brandului. Fondat în 1927, Volvo Cars a creat zeci de inovații, unele dintre acestea schimbând lumea. Misiunea Volvo Cars este de a face viața oamenilor mai ușoară, mai sigură și mai bună, concentrându-se pe trei valori: siguranță, calitate și grija față de mediul înconjurător.
Stații de încărcare pentru mașini electrice și hibride
În contextul trendului actual de „hibridizare” al automobilelor, Volvo Cars este unul dintre susținătorii vehiculelor eco și, în noul showroom Primus Auto, posesorii de mașini electrice și hibride beneficiază gratuit de două stații de încărcare. Tot aici, aceștia pot realiza o gamă largă de servicii destinate întreținerii mașinii, Primus Auto punându-le la dispoziție suportul unui tehnician certificat. Astfel, dealerul auto răspunde nevoilor tot mai mari din sectorul mașinilor electrice și hibride și oferă reparații și lucrări de mentenanță la standard înalt.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: