Fotocredit:
Volkswagen
Volkswagen va lansa anul viitor noul său brand low-cost, dezvoltat împreună cu partenerii chinezi de la FAW. Primul model din noua gamă va fi un SUV compact, al cărui preț de start va gravita în jurul valorii de 10.000 de euro.
Pentru început modelele noului brand vor fi vândute doar pe piața din China, urmând ca în viitor acestea să ajungă și în regiuni precum America de Sud, Africa, Europa de Est sau Țările Baltice.
Numele mărcii de buget nu este încă stabilit, fiind aproape sigur că mașinile nu vor fi vândute sub logo-ul Volkswagen.
Eforturile Volkswagen de a dezvolta mașini cu prețuri mici, după rețeta Dacia, nu sunt o noutate, însă până la ora actuală nu au fost găsite soluțiile care să permită lansarea unor modele ieftine ce întrunesc minimele standarde de calitate stabilite de germani.
Parteneriatele Volkswagen din China sunt completate de anunțul colaborării dintre SKODA și TATA Motors în India, în scopul lansării unor modele de clasă mică ieftine, începând cu anul 2019.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: