Fotocredit:
Volkswagen
Volkswagen a devenit noul partener al UEFA atunci când vine vorba de soluțiile de mobilitate, constructorul german luând locul sud-coreenilor de la Hyundai în această postură. Acordul semnat de cele două părți va da posibilitatea constructorului din Wolfsburg să-și promoveze cele mai noi modele din portofoliu și mai ales să lanseze "cu audiență maximă" noul automobil electric I.D. în perioada desfășurării Campionatului European de Fotbal din 2020 - eveniment ce se va desfășura în 13 orașe europene printre care se numără și Bucureștiul.
Parteneriatul cu UEFA vine să continue implicarea Volkswagen fenomenul fotbalistic la nivel înalt, nu cu multă vreme în urmă fiind anunțat și parteneriatul ce va începe din 2019 cu Federația Germană de Fotbal. În această din urmă "schemă" Volkswagen înlocuiește Mercedes-Benz după un parteneriat de aproape jumătate de secol. Federațiile similare din Franța și Elveția sunt de asemenea sponzorizate de Volkswagen.
Germanii estimează faptul că vor fi jucate cam 500 de meciuri de fotbal sub parteneriatul cu UEFA, în competiții diverse precum calificările pentru EURO 2020, turneul final EURO 2020, Campionatul European de Fotbal Femimin, cel destinat jucătorilor sub 21 de ani, Futsal EURO sau turneul final al nou înființatei competiții UEFA Nations League - care va debuta în anul 2019.
Volkswagen va implica în acest parteneriat toți cei aproximativ 3.000 de dealeri de pe cuprinsul celor 55 de țări europene, piață unde numai anul trecut au fost vândute puțin sub 1.7 milioane de mașini purtând sigla VW. Tot în Europa Volkswagen administrează 21 de fabrici în care lucrează circa 150.000 de angajați.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: