Fotocredit:
Toyota
Toyota Motor Europe a reușit extraordinara performanță de a vinde în Europa peste 100.000 de mașini hibrid în primele trei luni din an, valoare cu aproape 50% mai mare decât volumele raportate în primul trimestru din 2016.
Astfel, cele 106.000 de automobile Toyota și Lexus ce poartă pe hayon logo-ul "Hybrid" au reprezentat aproape 40% din totalul vânzărilor Toyota Motor Europe pe Vechiul Continent - 269.000 de automobile noi fiind livrate clienților.
Cum era de așteptat, noul SUV C-HR a sărit direct în fruntea vânzărilor de modele hibrid Toyota, nu mai puțin de 27.000 de unități fiind alese de către clienții din Europa. Valoarea reprezintă peste 80% din totalul raportat în dreptul lui C-HR.
Iată, pe scurt, o sinteză a vânzărilor Toyota și Lexus din perioada ianuarie-martie 2017, în Europa:
Totalul vânzărilor de modele hibrid: 106.000 (+48%)
Proporția modelelor hibrid: Europa de Vest - 48%; Europa de Est - 9%
Vânzările Toyota în Tr.I 2017:
- Top vânzări: Yaris (55.400); Auris(35.500); Toyota C-HR (34.700)
- Top creșteri: Toyota C-HR Hybrid (model nou); PROACE (+130%); Mirai (+117%); Hilux (+31%)
- Top modele hibrid: Toyota C-HR (27.000), Yaris Hybrid (22.700); Auris Hybrid (22.300); RAV4 Hybrid (15.300)
- Totalul vânzărilor de modele hibrid: 94.100 (+58%)
- Proporția modelelor hibrid: Europa de Vest - 44%; Europa de Est - 10%
Vânzările Lexus în Tr.I 2017:
- Top vânzări: NX (6,500); RX (4,500); CT 200h (2,400)
- Top creșteri: RX (+11%); GX (+8%); NX (+2%)
- Top modele hibrid: NX Hybrid (4.800); CT200h (2.400); RX Hybrid (2.100)
- Totalul vânzărilor de modele hibrid: 11.900 (-2%)
- Proporția modelelor hibrid: Europa de Vest - 99%; Europa de Est: 7%
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: