Fotocredit:
Mazda
Mazda România a încheiat anul 2016 cu un nou record în materie de vânzări, nu mai puțin de 1.583 de clienți alegând anul trecut să intre în posesia unui model produs de japonezi. Creșterea față de anul 2015 este impresionantă, ajungând la 45 de procente.
Cum era de așteptat, cel mai bine vândut model Mazda a fost SUV-ul CX-3, care a fost comandat de 476 de clienți. Bestsellerul din 2015, Mazda3, s-a vândut în 428 de exemplare, în timp ce SUV-ul compact CX-5 a ajuns la 398 de clienți din România.
Și dacă SUV-urile au dominat clar statisticile de vânzări, românii nu au ocolit nici roadsterul MX-5, care și-a găsit la noi 15 cumpărători.
Evoluția vânzărilor Mazda în România este cu atât mai spectaculoasă, dacă ne gândim la faptul că în anul 2014 s-au vândut aproape jumătate din numărul mașinilor vândute în 2016.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: