Știri

Renault a dezvăluit și noile Clio RS și Clio GT-Line facelift

Fotocredit: 

Renault
Noul Renault Clio RS 2017
Iată că după ce în urmă cu două săptămâni aveam parte de prezentarea noului Renault Clio facelift, constructorul francez vine și lansează și variantele sale sport restilizate - noile Clio RS și Clio GT-Line. Ambele preiau integral modificările estetice aduse de facelift, plusând cu elementele ce le-au făcut mult iubite în rândul fanilor Renault.
 
Noul Renault Clio RS facelift va fi disponibil, ca și modelul precedent, în cele două variante de motorizare (200 sau 220 CP pentru versiunea Trophy) cuplate la o cutiei de viteze automată EDC cu șase rapoarte, clienții putând alege între alte trei variante constructive pentru șasiu: Sport - cu jante din aliaj pe 17 sau 18 inch, Cup - cu jante pe 18 inch și o rigiditate sporită sau Trophy, care coboară garda la sol cu 20 de mm pe față și cu 10 mm pe spate și este combinat cu un set de jante din aliaj ușor pe 18 inch.
 
Noul Clio RS Trophy va putea fi configurat, exclusiv în segmentul său, cu un sistem de evacuare furnizat de Akrapovic și care poate fi văzut și pe conceptul Clio RS 16, prezentat anul acesta cu ocazia cursei de F1 de la Monaco. Tot de la conceptul Clio RS 16 sunt împrumutate și luminile cu LED dezvoltate sub denumirea RS VISION și care oferă, pe lângă o semnătură estetică inconfundabilă, și performanțe de iluminare de invidiat.
 
În materie de performanțe, noul Renault Clio RS Trophy facelift poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 6.6 secunde, face sprintul 0-400 m în 14.5 secunde și poate atinge 235 de km/h viteză maximă. Șoferul are la dispoziție un sistem de Lounch Control, dar și sistemul RS Drive, prin intermediul căruia poate alege între trei moduri de rulare distincte - Normal, Sport și Race.
 
Noul Clio GT-Line aduce micului automobil produs de Renault un aer evident de sportivitate prin elementele estetice distinctive, dar și prin nenumăratele dotări axate pe aceeași direcție. Astfel, bara față împrumută grilele argintii agresive cu care ne-a obișnuit Clio RS, bara spate găzduiește în partea s ainferioară țeava de eșapament cromată, în timp ce capacele oglinzilor laterale sunt și ele vopsite în argintiu. Se pot alege jante din aliaj pe 16 sau 17 inch, cu un design special.
 
La interior scaunele sport sunt nelipsite, fiind îmbrăcate în piele cusută cu ață albastră. Același tratament îl primește și volanul, acesta fiind preluat direct de la Clio RS, dar purtând logo-ul GT-Line. Pedalierul din aluminiu completează atmosfera sportivă din habitaclu.
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: