Fotocredit:
BMW
BMW a anunțat un update la vârful familiilor Seria 1 și Seria 2, prin lansarea noilor M140i și M240i, modele dezvoltate sub umbrela M performance și care beneficiază de un nou motor pe benzină în șase cilindri, TwinPower Turbo. Noua unitate de putere dezvoltă acum 340 de CP și 500 Nm cuplu maxim, față de 326 CP și 450 Nm furnizate de vechea generație prezentă sub capota modelelor M135i și M235i.
Noile valori de putere și cuplu au putut fi obținute după ce propulsorul de 3.0 litri în șase cilindri a primit o chiulasă și un carter din aluminiu, cea mai recentă generație a sistemului VALVETRONIC, care gestionează funcționarea supapelor de admisie, dar și noi actualizări tehnologice pentru distibuția variabilă a arborelui cu came. Astfel, cuplul motor maxim este obținut pe plaja de turație 1.500-4.500 rpm, în timp ce puterea maximă este obținută la 5.500 rpm, cu 300 rpm mai devreme față de vechiul motor.
În standard, cuplul motor este livrat roților spate prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu șase trepte, opțional clienții putând alege o cutie Steptronic Sport, cu opt rapoarte. Cutia automată este echipament standard dacă se optează pentru versiunile M140i xDrive sau M240i xDrive.
Noul BMW M140i poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 4.8 secunde, fiind cu două zecimi de secundă mai rapid dacă este dotat cu transmisia Steptronic Sport. Varianta xDrive face respectivul sprint în doar 4.4 secunde. BMW 240i este la fel de rapid, obținând aceleași cifre pe accelerația de la 0 la 100 de km/h.
Lista de dotări standard pentru noile BMW M140i și M240i cuprinde o serie impresionantă de echipamente M Performance, printre care se numără suspensia M Sport ce coboară mașina cu 10 mm, jante M din aliaj ușor pe 18 inch, sistem de frânare M Sport sau un pachet aerodinamic M. La interior nu lipsesc scaunele sport îmbrăcate în stofă și Alcantara, volanul cu design M sau footrestul decorat pe aceeași temă.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: