Fotocredit:
Mazda
Primele nouă luni ale anului 2017 au adus pentru o creștere cu 17% a vânzărilor Mazda în România. Astfel, brandul japonez a fost ales de 1.434 de clienți, față de 1.221 în aceeași perioadă din 2016.
Interesant este faptul că succesul vânzărilor este susținut în continuare de Mazda3 (529 unități, + 44%), modelul compact fiind preferat în fața SUV-urilor CX-3 (+ 16%) și CX-5 (+ 4%).
Totuși, luna septembrie a marcat un salt evident pentru vânzările noii generații CX-5, 59 de unități fiind livrate în această perioadă. Totalul vânzărilor din septembrie a ajuns la 231 de exemplare.
Roadsterul MX-5 este de departe cea mai bine vândută mașină din clasa sa și în România, bifând creșteri de 75% față de perioada ianuarie-septembrie 2016.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: