Fotocredit:
Mazda
Mazda a raportat o creştere cu 16% a vânzărilor în al doilea trimestru din 2015, veniturile la nivel global fiind şi ele pe aceeaşi pantă ascendentă. Plusul financiar a însemnat 14 procente faţă de aceeaşi perioadă din 2014, veniturile totale cifrându-se la circa 6 miliarde de euro.
Profitul operaţional din aceeaşi perioadă raportată a atins aproape 400 de milioane de euro.
Aşadar, vânzările la nivel global au totalizat 370.000 de unităţi, evoluţia pozitivă fiind susţinută de gama nouă de automobile din familia SKYACTIV. Noua Mazda CX-3, recent lansată şi în România, se bucură de un succes extraordinar, în timp ce noile Mazda2, Mazda6 şi Mazda CX-5 au bifat cifre de vânzări semnificative. Şi noua Mazda MX-5 a ajuns la dealerii din SUA şi Japonia, urmând a fi lansată şi în Europa în această toamnă.
Din totalul maşinilor Mazda vândute în lume în perioada aprilie-iunie 2015, 49.000 de exemplare au ajuns la clienţi din Europa, cu 11% mai multe faţă de acelaşi trimestru din 2014.
Şi în România Mazda vinde foarte bine, în iulie fiind comercializate 112 maşini. Totalul pentru primele şapte luni din 2015 a ajuns la 569 de unităţi, în creştere cu 26% faţă de aceeaşi perioadă din 2014.
Pentru perioada aprilie 2015 - martie 2016 Mazda are ca target comercializarea a 1.49 milioane de maşini, ceea ce ar însemna un plus de 7 procente faţă de anul fiscal precedent.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: