Știri

Mazda pune în lumină plăcerea de a conduce prin noua campanie Drive Together

Fotocredit: 

Mazda
Mazda3 - Drive Together
Japonezii de la Mazda au demarat în prima lună din 2017 o campanie de promovare a spiritului și emoțiilor de a fi șofer în adevăratul sens al cuvântului într-o perioadă în care "revoluția" mașinilor autonome bate la ușă.
 
Botezată Drive Together, noua campanie vrea să pună în evidență modul în care simțurile umane sunt trezite la viață în timpul condusului, legătura dintre șofer și Mazda pe care o conduce fiind perfect sintetizată de filozofia Jinba Ittai, ce semnifică  armonia dusă la perfecțiune între un arcaș călare și calul pe care-l strunește.
 
În primul sport video, promovat și pe canalele difuzate în România, "actorul" principal este noua Mazda3, ale cărei tehnologii sunt comparate cu diferitele simțuri umane.
 
 
"Pe măsură ce alte mărci de automobile limitează condusul prin schimbările tehnologice, rolul nostru este de a crea maşini care aduc şoferii şi maşinile lor împreună. Designerii şi inginerii noştri se străduiesc încontinuu pentru a perfecţiona acest aspect. Suntem de părere că o comunicare eficientă între om şi maşină nu numai că face condusul mai sigur, dar şi mai satisfăcător, mai plăcut şi mai distractiv. Ne dorim ca oamenii să conducă maşinile noastre, nu să fie pasageri. Campania Drive Together evidenţiează conexiunea dintre maşină şi şofer", ne explică Dragoș Grapinoiu, manager de marketing Mazda România, referindu-se la noul concept de comunicare.
 
Mazda - campania Drive Together
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: