Știri

Mazda a raportat o creștere impresionantă a vânzărilor din România

Fotocredit: 

Mazda
Mazda CX-3
Oficialii Mazda responsabili cu piața din România au comunicat o creștere cu 58 de procente a vânzărilor mărcii japoneze la noi în țară, fiind bifate 720 de exemplare livrate clienților. Numai în luna iunie s-au vândut 167 de mașini Mazda, cu 69% mai multe față de aceeași lună din 2015.
 
Cel mai bine vândut model a rămas în continuare crossoverul CX-3, cu 202 unități, acesta fiind urmat de compacta Mazda3 (198 unități) și de SUV-ul CX-5 (177 exemplare comercializate). Mazda6 a înregistrat însă cea mai mare creștere dintre toate modelele Mazda, fiind vândute 125 de unități, cu 44% mai multe față de primul semestru din 2016.
 
Cele două SUV-uri din portofoliul Mazda sunt principalele produse ce susțin creșterea vânzărilor și în Europa, acestea bifând o creștere de 46% corespunzătoare trimestrului doi din 2016. În acestă perioadă Mazda a livrat clienșilor europeni puțin peste 60.000 de mașini (60.571 mai exact), cu 25% mai multe față de perioada aprilie-iunie 2016.
 
Legendara Mazda MX-5 se vinde mai bine ca niciodată, lansarea celei de-a patra generații contribuind la cifre de vânzări de șapte ori mai bune în trimestrul doi, față de aceeași perioadă din 2015.
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: