Știri

Mazda a marcat un milion de unităţi CX-5 produse

Fotocredit: 

Mazda
Mazda a marcat la sfârşitul lunii aprilie o piatră de hotar importantă pentru activitatea sa din segmentul SUV-urilor - un milion de unităţi CX-5 produse. Lansată în producţie în noiembrie 2011, Mazda CX-5 devine astfel al doilea model din portofoliul japonezilor atunci când vorbim de cât de rapid s-a ajuns la borna un milion, după Mazda3.
 
CX-5 a fost prima Mazda ce a primit în "ADN" semnăturile SKYACTIV şi KODO-Soule of Motion, ajungând pentru prima dată în showroom-urile dealerilor în februarie 2012.
 
Un facelift discret a fost aplicat maşinii în toamna anului trecut, noua Mazda CX-5 fiind oferită şi pe piaţa din România, cu un preţ de pornire de 22.590 euro, TVA inclus. Clienţii o pot configura în cinci variante de motorizare - SKYACTIV-G de 2.0 litri - 165 sau 160 CP (pentru versiunea 4x4), SKYACTIV-G de 2.5 litri - 192 CP, respectiv SKYACTIV-D de 2.2 litri - 150 sau 175 CP.
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: