Fotocredit:
Land Rover
Britanicii de la Land Rover au prezentat noul Range Rover facelift, cel mai mare și mai luxos model din portofoliu urmând astfel "la milimetru" rețeta dezvăluită săptămâna trecută de fratele mai mic Range Rover Sport. Astfel, modificărilor estetice minore aduse exteriorului li se adaugă interiorul croit în stilul noului Range Rover Velar, dar și o versiune plug-in hybrid.
Schimbările de design la nivel exterior se remarcă în mod special la partea frontală, acolo unde bara, grila radiatorului și arhitectura blocurilor optice sunt stilizate într-o direcție mai modernă. Profilul lateral și partea din spate cu greu pot fi diferențiate de versiunea pre-facelift.
Interiorul este însă radical modificat, fiind oferite (în cadrul sistemului Touch Pro Duo) cele două ecrane tactile de mari dimensiuni ce preiau funcțiile butoanelor fizice de comandă. Scaunele față pot fi reglate pe 24 de direcții, grație utilizării unui nou cadru de fixare. Totodată, acestea oferă un confort superior prin folosirea unui burete mai moale, fiind totodată încălzite, ventilate sau putînd oferi funcții de masaj.
Șoferul și pasagerii au la dispoziție 17 "puncte de conexiune", pe lista acestora fiind incluse prize la 12 și 220 de volți sau mufe USB și HDMI. Un hotspot Wi-Fi poate asigura conexiune la internet pentru cel mult opt device-uri simultan.
Noutatea absolută în materie de sisteme de propulsie este dată de versiunea plug-in hybrid Range Rover P400e. Soluția tehnică din spatele versiunii PHEV este exact aceeași detaliată în cazul lui Range Rover Sport P400e, inginerii britanici combinând resursele unui motor Ingenium pe benzină (de 2.0 litri și capabil să livreze 300 de CP) cu cele ale unei unități electrice de 116 CP. Totalul combinat ajunge astfel la 404 CP, cuplul motor maxim ajungând la 640 Nm. Astfel motorizat, noul Range Rover P400e poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 6.8 secunde.
Motorul electric este alimentat de o baterie Li-Ion de 13.1 kWh ce poate asigura o autonomie de rulare în modul EV ce ajunge la 51 de km. Ca și în cazul lui Range Rover Sport, șoferul are la dispoziție modurile de rulare Parallel Hybrid și Predictive Energy Optimisation.
Oferta de motorizări pentru noul Range Rover facelift mai include versiunile 3.0 TDV6 (258 CP, 600 Nm), 4.4 SDV8 (339 CP, 740 Nm), 3.0 V6 (340/380 CP, 450 Nm), 5.0 V8 (525 CP, 625 Nm) și 5.0 V8 SVAutobiography Dynamic (565 CP, 700 Nm).
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: