Fotocredit:
Hyundai
Hyundai a prezentat facelift-urile modelelor i30 şi i40 precum şi noul i20 Coupe - o versiune în trei uşi cu alură sport a noului i20.
Noul Hyundai i20 Coupe este special gândit de coreeni pentru a atrage clienţii europeni tineri şi nonconformişti, fiind desenat şi dezvoltat în centrul Hyundai din Germania.
Faţă de noul i20, versiunea i20 Coupe diferă semnificativ din punctul de vedere al designului exterior, profilul generând o imagine mult mai dinamică. i20 Coupe este cu 25 de mm mai jos decât i20. Partea din spate ni se prezintă şi ea diferit. Clienţii pot alege o nuanţă specială pentru caroseria lui i20 Coupe - Tangerine Orange.
La interior noul Hyundai i20 Coupe se laudă cu un volum al portbagajului de 336 de litri, spaţiul pentru pasageri fiind acelaşi ca şi cel al versiunii în cinci uşi.
Hyundai oferă patru motoare la alegere pentru i20 Coupe: 1.25 litri benzină de 84 CP, 1.4 litri benzină 100 CP, 1.1 diesel de 75 Co şi 1.4 diesel de 90 CP. Un nmotor turbo pe benzină de 1.0 litru va fi oferit începând cu anul viitor.
Noul Hyundai i20 Coupe este fabricat în Turcia, la Izmit.
Hyundai i30 a primit un facelift semnificativ, compacta coreeană aliniindu-se la noul design promovat de Hyundai în ultmul timp. Astfel, noul i30 primeşte o grilă a radiatorului schimbată, la fel ca şi barele faţă/spate. Stopurile sunt redesenate, liniile cu LED integrate generând o imagine deosebită.
Noutăţile vin şi atunci când vorbim de motoare, Hyundai prezentând versiunea i30 Turbo, care are sub capotă un propulsor din noua familie Turbo-GDI, de 1.6 litri şi care oferă 186 de CP. Hyundai i30 Turbo diferă de versiunile normale şi la exterior, primind elemente distinctive pe bare, o evacuare dublă şi jante de aliaj de 18 inch. Suspensia este modificată, oferint o mai bună stabilitate pe viraje. La interior versiunea Turbo este personalizată cu numeroase elemente sport - cadranele ceasurilor de bord, scaunele, volanul, schimbătorul de viteze sau feţele de uşi primind tuşe sau cusături de culoare roşie. Capitonajul plafonului este negru.
Restul motorizărilor de pe i30 facelift respectă normele de poluare Euro 6, iar ca noutate absolută Hyundai oferă opţional o cutie automată cu dublu-ambreiaj cu şapte rapoarte, o premieră pentru coreeni.
Hyundai i40 are parte de o schimbare discretă , lucrându-se la forma blocurilor optice sau la grila radiatorlui. Modelul de clasă medie oferit de Hyundai va primi la rândul lui posibilitatea de configurare cu o cutie automată de tip 7-DCT, cu dublu-ambreiaj.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: