UPS, liderul global in domeniul logisticii, si-a anuntat mari extinderea programului de sponsorizari in sporturile cu motor, printr-un parteneriat pe mai multi ani cu Scuderia Ferrari, compania intrand astfel in lumea curselor de Formula 1. UPS devine "Sponsorul oficial de logistica si transport" pentru Ferrari si va oferi servicii integrate in operatiunile zilnice ale companiei prin furnizarea de servicii complexe de livrare si transport.
Ca parte a sponsorizarii, UPS va avea vizibilitate semnificativa avand in vedere ca Scuderia Ferrari concureaza in Campionatul Mondial de Formula 1 in 19 tari din intreaga lume: din Australia, in martie, pana in Brazilia, in luna noiembrie. Logo-ul UPS va fi vizibil pe masinile Ferrari F138 conduse de Fernando Alonso si coechipierul sau Felipe Massa, pe salopetele pe care acestia le poarta in timpul curselor, precum si pe flota de vehicule si echipamente ale Scuderia.
"Suntem extrem de incantati sa avem UPS alaturi de noi in calitate de nou partener, deoarece este unul dintre cele mai de succes si recunoscute branduri din intreaga lume", a declarat Stefano Domenicali, Scuderia Ferrari Team Principal.
"UPS se implica in sporturile cu motor de peste 12 de ani. Parteneriatul incheiat in cadrul Formulei 1 cu una dintre cele mai recunoscute echipe de curse din lume reuneste doua branduri mondiale, ambele cu o istorie si cultura bogate, precum si o traditie de neegalat in promovarii excelentei. Fiind parte a echipei Scuderia Ferrari, acest lucru sprijina consolidarea brandului UPS la nivel global, avand un impact pozitiv asupra afacerii noastre, atat pe, cat si in afara pistei, si prin investitii in pietele cheie de crestere din intreaga lume", a spus Christine Owens, senior vice president al UPS.
Anuntul reprezinta extinderea platformei globale de sponsorizare a UPS, care include implicarea de succes a companiei in NASCAR, NCAA si Jocurile Olimpice și Paralimpice Londra 2012.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: