Fotocredit:
Ferrari
Ferrari aniversează anul acesta 50 de ani de prezență oficială în Japonia, fapt pentru care constructorul italian a pregătit o serie de evenimente speciale care să marcheze acest lucru. Alături de acestea, în capitala Tokyo a fost prezentată și o mașină cu totul și cu totul specială, dedicată fanilor din Țara Soarelui Răsare și care va fi construită într-o ediție extrem de limitată.
Modelul, botezat J50, a fost lansat în cadrul "Ferrari 50 Year in Japan Anniversary Finale" și va fi fabricat în doar 10 exemplare. La baza exclusivistului Ferrari stă modelul 488 Spider, de la care preia inclusiv motorul V8 de 3.9 litri capabil însă să producă nu mai puțin de 690 de CP. Spre deosebire de decapotabila produsă în serie, Ferrari J50 readuce la viață moda mașinilor targa ce "populau" șoselele în anii '70, înlocuind clasicul acoperiș retractabil cu un set de panouri din fibră de carbon plasate în spatele scaunelor și care se continuă armonios cu linia geamurilor laterale și a parbrizului.
Diferențele față de 488 Spider nu se opresc aici, J50 venind cu un set de faruri cu LED mult mai înguste, dar și cu barele față spate puternic modificate. O linie vopsită în negru "taie" tot profilul lateral al mașinii, unind armonios partea frontală cu gurile de ventilație ale motorului, amplasate înaintea roților spate, în timp ce stopurile pereche ne aduc aminte de stilul consacrat de legendarul F50. Imaginea exteriorului este completată de două imense țevi de eșapament, dar și de un set de jante pe 20 de inch.
La interior modificările nu sunt atât de radicale, evidențiindu-se combinația de culori roșu/negru pentru tapițeria scaunelor și pentru planșa de bord.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: