Fotocredit:
Ford
Ford a produs astăzi primul exemplar EcoSport pe liniile de asamblare de la Craiova, uzina românească devenind astfel un pion extrem de important pentru strategia de câștigare a unei cote din ce în ce mai mari pe piața europeană a SUV-urilor. EcoSport ia așadar locul monovolumului B-MAX - model ce a avut ghinionul să se "nască" fix în perioada în care cererea pentru astfel de mașini a început să scadă.
Produs până acum în India la fabrica Ford din Chennay, EcoSport a avut parte în această toamnă de un facelift ce a schimbat radical cam toate capitolele definitorii ale mașinii, pornind de la design și până la soluții tehnice utilizate. Astfel, modelel ce vor fi produse la Craiova se aliniază estetic la liniile abordate în cazrul fraților mai mari Kuga și Edge, urmând a oferi și o serie de sisteme de siguranță activă și de asistență a șoferului ce până acum erau dedicate lui Focus sau Mondeo.
O altă noutate importantă adusă de noul EcoSport este adusă de posibilitatea configurării în versiuni cu tracțiune integrală, soluție tehnică oferită alături de un nou motor diesel de 1.5 litri din familia EcoBlue. Propulsorul livrează 125 de CP și 300 de Nm.
Gama de motorizări va mai cuprinde TDCi-ul de 1.5 litri și 100 de CP, dar și mult premiatul 1.0 EcoBoost oferit în versiunile de 100, 125 și 140 de CP. O cutie de viteze automată cu șase trepte va putea fi aleasă opțional, alături de motorul EcoBoost de 125 de CP.
Pentru a putea produce EcoSport la Craiova Ford a investit în ultimii doi ani circa 200 de milioane de EURO, sumă ce duce totalul cheltuit de americani în Romînia la peste un miliard de EURO. A crescut și numărul angajaților de la Craiova la aproape 3.900.
Toate detaliile legate de dotări, niveluri de echipare și prețuri le aveți AICI.
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: