Fotocredit:
Volkswagen
Volkswagen rămâne deschisă pentru a face noi achiziții în continuare, deși la ora actuală grupul german a stopat această campanie, pentru a integra cât mai bine cele 12 branduri deja prezente în portofoliu, a declarat CEO-ul Martin Winterkorn.
"Suntem în prezent bine poziționaţi, cu cele 12 mărci, dar există întotdeauna oportunități care nu se pot refuza", a mai spus Winterkorn.
"Nu avem alte proiecte în sertar, dar suntem mereu vigilenţi la ceea ce se întâmplă în lume", a declarat într-un interviu acordat joi, pentru Reuters, în sediul VW din Wolfsburg.
Cel mai mare producător auto din Europa şi-a extins portofoliul de mărci la douăsprezece, după ce anul trecut a achiziţionat celebrul producător italian de motociclete Ducati, prin intermediul Audi și prin completarea achiziției Porsche.
Președintele VW, Ferdinand Piech, și-a exprimat în mod repetat interesul pentru Alfa Romeo, în ciuda comentariilor făcute de CEO-ul Fiat, Sergio Marchionne, cum că brandul italian nu este de vânzare.
Întrebat dacă VW este interesat în continuare de Alfa Romeo, Martin Winterkorn a răspuns: "Alfa Romeo este un brand extraordinar".
Categorie:
Conținut Auto-TestDrive recomandat: